Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Riden av maror..

Av Elvira - 23 mars 2009 07:35

..heter det inte så?

Har för mig det..


Har sovit max 2 timmar i natt, men i korta stunder, har haft riktigt jobbiga mardrömmar, som jag vaknat av varje gång..fuck..


Vill ju hemskt gärna vara i mitt esse, eller iallafall inte känna mig som ett äkta urvattnat jag-vet-inte-vad.


Nåja


Tollare folkhöskola-here I come


Får bli lite som det blir, har aldrig lyckats somna drogfri på en lektion förr, lär nog inte göra det idag heller;) Huhh..DET vore fan hemskt.


Ha det bäst alla..kram

 
 
Ingen bild

sniglon

23 mars 2009 11:24

Mareritt heter det på Norska, och ja det betyder just att man är "riden" av sina mardrömmar. Jag tycker det är ett vackert, otäckt fint ord;)) Men jag är ju "ordfreak"...*s* Hoppas du får en fin dag i alla fall och inte somnar;) Men om du gör det så behövde ju du det;)) Inte slå dig själv så hårt med tankarna nu. Du är en riktigt fin människa, ärlig, sann och dessutom vacker som få;)

Kärlek från en mör Sniglon

 
Ingen bild

Helena

23 mars 2009 14:57

Man kan inte vara på topp jämt , du är säjert alldeles underbar ändå stumpis...kjamisar

 
Henrik

Henrik

23 mars 2009 18:35

Hoppas din dag blev fin trots allt. Tänkte lägga in låten "Nattmara" men den fanns inte i original, denna är dessutom mycket bättre. Njut med en kram från mig!

http://www.youtube.com/watch?v=8NrIDMwJhEY

Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Kicki

Kicki

24 mars 2009 13:34

,,,Hoppas dagarna i S-holm har givit dig nya krafter å energi, kramiz...å ja ok då...slirrepuzzen kommer oxxå här!! =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

24 mars 2009 23:24

Ja..faktiskt, håller med om att det är otäckt vackert..

Jag lyckades hålla mig vaken, men kan ju säga att när jag somnade så sov jag bättre än på veckor..vaknade av att jag dunkade pannan i väggen (jäbbla idioti att ha sängen så nära en vägg) å de på våningen över hörde dunsen..men inte en skråma på mig..*ler*

Nä, jag ska inte slå mig själv..känns så mycket bättre nu, men har fortfarande en liten oro, inbillar mig aytt jag är en aning bräcklig, å livrädd att hamna i det där svart igen..det va riktigt otäckt.

Tycker du är så gullig, tack för dina fina ord vännen. Jag FÖRSÖKER vara en bra människa, försöker vara sann å ärlig..å det är inte alls alltid jag lyckas, men jag är glad att du ser mig sån
Hoppas du mår bättre..? Du finns i mina tankar, försöker skicka ut styrkepuffar till dig,allt som oftast, å hoppas att de når fram
*kärlek*

 
Ingen bild

Elvira

24 mars 2009 23:26

Njae..alldeles underbar är nog ganska långt ifrån sanningen..men ok då..liiiite=)
Hoppas allt är bra med dig, å så undrar jag ju såklart, hur det går med ditt skriveri...?
Massa störstaste kjamisar till dig

 
Ingen bild

Elvira

24 mars 2009 23:30

Tack tack Henrik!!
Hade faktiskt hört den..å tusen tack för tanken =)
Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

24 mars 2009 23:34

Hehe..tack gumman!
Ja, dagarna borta gav en hel del nytt att tänka på..Men framför allt blev det lite en test för mig själv, å en skön insikt, att kunna vara bland heeeelt vanliga människor, i deras invanda miljö, å ändå funka bra..skön känsla.
Blir ju så gärna trygg i mitt å det jag kan och gör annars, så det va riktigt nyttigt att ta ett kliv utanför den bubblan..

massa kramizar tillbaks

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards