Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Förresten...

Av Elvira - 24 mars 2009 23:53

..en liten rapport, från det ena till det andra, har övningskört idag.


Jag har ett par bekymmer med det faktiskt,  för det första så är det jääävligt mycket vänstersvängar inne i Norrköping, nästan onaturligt många. Å sen så finns det oproportionerligt mycket som är enkelriktat..å blir det plötsligt, typ mitt i vägen så..dumt.

Å sen att jag måste försöka vara här å nu på parkeringsplatser, så att jag fattar lite bättre, att rakt fram egentligen betyder sväng vänster.


Å sen så kommer jag inte få ha nåt solskydd att plocka med, eller ha stereon på, om jag inte börjar titta på ALLA hastighetsskyltar. Tycker ju att det kan räcka med att kolla på dem som stämmer med bilens hastighet..skumt det där.


Och det viktigaste av allt, att om Rogers snyggfälgar blir fyrkantiga, pga för höga trottoarkanter, så är det färdigkört!


Tack Roger för att du riskerar liv å lem, jag loooovar att försöka lyssna.

 Till nästa gång ska jag försöka komma ihåg vem av oss som vet bäst..släppa egensinnet heter det visst? *ler*

I Love U!


Kram

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

25 mars 2009 15:47


Hej! Din blogg är en av de bloggar som ligger med på min finfina länklista tack vare att du blev medlem på GratisMode.se.
Om ca en vecka kommer denna lista att förnyas och fyllas med lite nya bloggar, eller gamla. Vill du fortsätta ligga kvar på listan ska du bli medlem på GratisMakeup via denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059

Är du redan medlem på GratisMakeup går det bra att bli medlem på FreeStreet också via denna länken:
http://www.freestreet.se/?r=4211
Skicka sedan en kommentar till mig där du talar om var du blev medlem, ditt användarnamn och din bloggadress!
Hoppas att du vill fortsätta va med på min länklista, det tycker jag absolut att du borde :)
Ha det bra, vi ses!

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
Ingen bild

Helena

25 mars 2009 16:01

Jag skriver , lite varje dag men bara på morgonen eller em...sätter igång för mycket annars. Kommer nog att bli bra boken om Helena. Puss , puuss :)

 
Ingen bild

Elvira

25 mars 2009 17:45

Fasen så spännande Helena..å sååå insiktsfullt, att själv inse å tackla, det som händer..faktiskt imponerande

Vet du, skulle behöva din hjälp med en liten grej, men tar det på facebook..
Puss å kjam

 
Ingen bild

R

26 mars 2009 15:39

Det är skoj o åka med dig det blir bra . kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards