Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Är lite dubbel...

Av Elvira - 27 mars 2009 16:28

..i en sak..


Ska på årsmöte imorgon, har blivit tillfrågad om jag kan gå in som sekreterare..ganska länge sen, å vad jag minns så svarade jag inte riktigt..?

Hur som helst, imorgon är det dags.


Å nu nojjar jag, inser plötsligt att det är ganska stort..det rör sig ju ändå om ett förbund med 16 medlemsorganisationer, å jag känner mig plötsligt totalt okunnig, alldeles för lite insatt, för dåligt påläst, ja jag snuddar stundvis vid tankarna om att "det enda jag kan är att knarka å leva rövare"..


Å andra sidan inser ju jag åxå att det är ett häftigt förtroende, som  en "OK"-stämpel på något vis..


Baaahhh..har ju talat om att jag aldrig gjort något liknande, men det spelar visst ingen roll, allt går att lära sig , får jag till svar.


Har ju tänkt va kvar i krokarna max ett år till, eller tills lilltroll ändå måste byta skola, nästa sommar..ja, för även om hon påstår att hon ska bo med sin pappa, så har vi ju inte riktigt sett det än.

Å ett sånt här uppdrag är på ett år i taget..å en riktigt bra merit, vad jag än gör i framtiden..


Nåja, ballar det helt ur, så jag inte klarar av det, så får jag väl ta det då, ska göra vad jag kan, antar att lite rädsla är normalt!!?

Visst?


Har varit på ännu en syra behandlig idag, å nu jäbblar kändes det, kan jag lova, fiii fan!! Försökte förklara för Carina att det va lite kaustikfeeling i det hela, å hon sa bara "jaja"..tills det blev hennes tur, hehe..

Tydligen fick vi 10% starkare syra nu, å faktiskt, nu börjar jag se ganska bra själv att det skadade i ansiktet börjar mjukas upp och blekna..coolt.


nu åter till latsoffan.. =)

 
 
Ingen bild

synne

27 mars 2009 19:50

Grattis.vilken ära att få ett sådant uppdrag.bra jobbat gumman.Det fixar du.Visa dom vad en knarkare KAN,på dom bara."ler" Kram Synne

 
sniglon

sniglon

27 mars 2009 20:47

Ett tips är följande;)
När jag ska göra något som jag blir skitnervös inför brukar jag tänka, "kommer jag att dö av det här? Nej, då så!"...då har jag lixom inget att frukta;))

Kanske inte världens bästa knep...*s*

Men lycka till, DU klarar ALLT!

Kram Sniglon

http://www.sniglon2.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

27 mars 2009 21:37

Hehe Synne , ja jo , jag ska göra mitt bästa..
Nu har de aldrig någonsin varit de minsta nedlåtande, så det är nog att jag måste visa mig själv vad jag kan..Människor omkring mig verkar sällan tvivla, lustigt nog...

Å Sniglo gumman, blev glad in i hjärtat när jag såg din länk precis..
Jag har använt samma knep åxå, å det ÄR bra, håller med..problemet är att komma ihåg det alltid..ska knyta ett kom-ihåg-snöre runt fingret tror jag =)

Massa pussar å kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards