Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Trött trött..

Av Elvira - 30 mars 2009 21:29

..ja faktiskt helt slut..


Nä, det va inte så svårt, inte det vi gjort hitintills iallafall..men lite skoj, det är väl så..alltid lite skoj att göra annat..


Men känner mig ändå riktigt slut, som att hjärnan börjat smälta lite..

Ska skippa datorn nu, ska bara lägga mig raklång i soffan, å anstränga mig för att inte somna i den..


Kram

 
 
Ingen bild

Helena

31 mars 2009 07:14

Klart du ska få läsa boken , du ska få ett signerat ex såklart. Hller på att letar praktikplats nu , kanske på ett massageställe , eller bageri! Hur eller hur är det snart dags för praktik. Ha en bäst dag stumpis...kjamis

 
Ingen bild

Elvira

31 mars 2009 08:17

Spännande-det ser jag fram emot! =)

Bageri? Låter livsfarligt..iallafall för mig, skulle äta ihjäl mig..men det är nog himla kul, om man är morgonpigg;)

Ha en bästaste dag du med, kjam kjam

 
Kicki

Kicki

31 mars 2009 13:58

Hej gumman!!! kikar in å slänger ur mig ett!!...hoppas du får en bra dag idag!!!*L*...slirrepuss från en utslagen hjältinna som bara rullat sig EN gång i Kanadagäss skit, hon e billig idag...reapris dessutom så slå till om du vill MEN det innebär ju oxxå att du måste tävla på lördag!!! =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

31 mars 2009 14:18

Tack men nej tack, har dåliga tävlingsverver..Var ska ni tävla?
Märklig egenhet hon har att rulla sig i skit..gör hon det medvetet, eller råkar hon bara hamna i det?

Kram kram

 
Kicki

Kicki

31 mars 2009 14:38

Vi ska tävla på bruks i Linköping, hemmaplan känns alltid tryggast att börja göra bort sig på!!...närå de kommer gå bra!=/... njae det e nog medvetet, har hört andra med rottisar som oxxå har det här fenomenet!!!...de äter tillåmed människoskit å man kan nästan se hur de njuter av det!!! *äckelhundar*...men sååå fantastiskt underbara!! =P..kramiz

http://gammtackan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards