Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Det kommer vara ...

Av Elvira - 2 maj 2009 14:53

..ett sabla körkortstjat här, ett tag framöver..


Försöker fokusera på boken, med blandade resultat.

Gör precis ALLT annat än pluggar just nu.

Har diskat, tvättat, varit å tjatat med mig grannarna på en krogsväng senare i Maj..(JA jag kan gå på krogen nykter)


Kom på att jag skulle betalat stugan som är bokad till konventet den sista april, så det har jag åxå gjort.


Beställt fotokopior på 150 bilder i datorn, har jag åxå lyckats med, lovade lilltroll det för säkert en vecka sen..

 Snackat i telefon i 1,5 timme med en vän jag inte pratat med på läääänge..


Har druckit 47 koppar kaffe, och gissat mig igenom körkortsfrågorna på nätet, ett par omgångar..(men det är ju iof i rätt riktning)


Faktiskt, så fort jag ens sneglar åt boken, så kommer jag på en hel massa andra viktiga saker att göra, ganska bra på ett sätt då, å ganska dåligt om jag vill komma igenom bokeländet.


Har verkligen tappat allt vad studierutiner heter.

*suck*


Nä, ska ge det en halvtimme till nu, wish me luck!


Kram kram


 
 
Kicki

Kicki

2 maj 2009 17:57

..vill du slippa boken en stund till???...mina fönster behöver tvättas, en omgång med dammsugarn, torka golv, byta gardiner...näe...då har du nog bättre med en stunds läsande i körkortsboken!!!...=P...kramiz å hoppas allt e bra med dig!!=)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 maj 2009 19:47

He he...den va bra!!

Ja, nu varvar jag, data och bok, och faktiskt, har haft ett par riktiga "aha-upplevelser", så något händer faktiskt!!
Gick en långpromenad med en vän, och grannens hund..promenader är bra för "tänket" och koncentrationen märker jag.

Hade ni en bra åktur då?

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards