Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Hur gör man...

Av Elvira - 2 maj 2009 23:29

..för att ta bort någon från Facebook?

Jag menar just nu desperataste seriösa allvar? Går det ens?


Please, nån som vet, så säg, å gärna fort!!!


Fattar inte varför vissa lyckas trigga igång mig så in i *svordom*, men ett enkelt sätt att undvika det, är väl att bara radera?

Känner mig som en barnslig fjortis just nu, men det skiiiiiiiiiter jag i.

Gahh!


Så...lite avreagerad redan..



 
 
Henrik

Henrik

3 maj 2009 08:18

Man kan blockera användare. Det gör man genom att gå in på "settings" och i undermenyn "privacy settings" längst ner där kan man skriva in namn på dom man vill blockera. Nu har jag FB på engelska så du får översätta själv. Ring om det är nåt oklart!

Kramelikram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

synne

3 maj 2009 08:52

Hej vännen.
Snygg tatto!!Hoppas allt är ok med dig.
Jag är åter hemma några dagar.Ska klämma in ett möte innan jag åker upp igen.Hinna träffa barnbarn osv.Sen hoppas jag på en solig helg igen.Kram S

 
peter

peter

3 maj 2009 10:56

Jätte enkelt... klicka in dig på vänner... leta reda på din "vän"... klicka på krysset där det står "ta bort"... *L*...

... men tar du bort mig får du ingen glass... bara så det vet *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

3 maj 2009 11:13

Tack tack snälla Henrik!!
Ska kolla det direkt..men betyder det att människan inte syns för mig, eller att inte jag syns? Ehh..alltså, att han inte ser vad jag gör, eller tvärt om?

Äh, jag provar, tack tack
*kramar om*

Helloj Synne, ja visst är den fin?:)
Har ju sett bilder, så jag förstår i högsta grad att du åker tillbaks, ser ju helt underbart ut.
Är det långt hemifrån dig?

Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

3 maj 2009 11:16

Aha, Tack Peter!
Det verkar ju nästan oförsämt enkelt att ta bort, va bra! Tack!

Ta bort dig?
Tss, tänker ju vara din "stalker forever";)

Kram kram

 
Henrik

Henrik

3 maj 2009 11:46

Tror att allt blockeras, d.v.s dom kan inte se dig och du kan bara se dom om du går in på deras sida. Och du har kontroll, kan "unblocka" dom när du vill. Bra va?

Krimkram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

3 maj 2009 12:11

Magnifico Henrik!!!
Allt som har med kontroll att göra, tendrerar att falla mig vackert i smaken;)

Kram kram

 
Ingen bild

synne

3 maj 2009 18:53

Det är ca 6 mil här ifrån mig.Mitt ute i skogen det ligger väl bara ca 10 hus i det skogsområdet.Så det är tyst och lugnt och skönt."ler" Kram S

 
Henrik

Henrik

3 maj 2009 20:38

Tänkte väl det, he he!

Krumelurkram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

3 maj 2009 20:42

Låter lite som paradiset Synne..njut åt mig med!

Kramis

 
Ingen bild

Elvira

3 maj 2009 20:44

;)

kram tillbaks Henrik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards