Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

you rock my world..

Av Elvira - 3 maj 2009 22:37

..sa han, lillkillen i den romantiska komedin, som precis har paus på trean nu.


Blir lite töntig av såna här filmer, sitter å flinar fånigt, å suckar ..å snart är filmen slut å jag har bråttom, men shit va jag saknar någon som kan tala om att jag skakar om hans värld, ibland..


Eller nåt, förmodligen är jag bara lite tillfälligt filmpåverkad..


Natti natti alla sen, jag drar till Uppsala tidigt som satan imorgon ,å blir nog sen hem, så ha en bästa måndag åxå


Love E

 
 
Kicki

Kicki

4 maj 2009 10:03

...den dan den kommer garanterat!!...vid rätt plats å rätt tidpunkt dyker han upp på sin vita springare!!...du ska se att när du minst anar det så...jaaa då står han där i farstun med en riktigt stooor blomkvast å bedyrar sin kärlek till dig...å vem vet...du kanske redan känner honom!!...haha...blir en heeel följetong av det här ju!!!....kramiz å hoppas din dag i Uppsala blir bra!!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Hillevi

Hillevi

4 maj 2009 11:24

Tänkte fråga ifall jag får länka till din blogg, brukar "smygläsa" lite ibland?

http://hillevitony.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

4 maj 2009 19:44

Du gör mig så glad ibland Kicki, gillar din positiva glada ton i det du skriver..så ofta, tack för att du finns!!!
Ja, egentligen så är det inget jag sööööker så, pratade med min jobbarkompis i Norrköping som körde hem mig nyss..hon va själv en massa år,sen träffade hon sin karl, å det small till på riktigt..å han hade funnits nära i nästan hela hennes liv..

Jag har fortfarande lite växtvärk, jag förändras precis hela tiden kan jag känna, så jag ska nog verkligen se till att ärligt ge mig själv tid först..men kanske kanske..*ler*

Uppsala va superbra, och människorna likaså..gillar våra möten massor!
Hoppas din varit detsamma? Ska straxt kika in o kolla..:)

Kram kram

Så klart Hillevi, å jag gör samma..brukar ju va hos dig/er o kika åxå:)

Kramis

 
Kicki

Kicki

5 maj 2009 09:20

...goodmorning sunshine!!!...haha...fösöker mig på engelskan men den e ju som den e!!!här ösregnar det å vi har varit ute å tränat på bruksan...kände att det inte va läge för det egentligen å då blir det ju pannkaka av allt!!...mumma förresten...PANNKAKA!!..har jag inte ätit på år å dar...kanske ska göra det i kväll???...nu spårar det ur totalt...skulle bara kika in å önska dig en riktigt härlig dag trots regnet!!!...kramiz å ha det bäst!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

5 maj 2009 13:19

Hehe..pannkaka ja..med vispad grädde..mums!

Ha en allraste bästa dag du med..kan va skönt att ha en vilodag ibland också..

Själv ska jag straxt köra dubbellektion på körskolan, känner mig som en ruskigt slö elev, borde ha läst mer..suck, men ska läsa lite nu på direkten..

Kram kram fina du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards