Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Mr and Mrs Smith...

Av Elvira - 8 maj 2009 23:54

..såg jag just, och blev alldeles glad.

Gillar lyckliga slut, hur floskig filmen än är..hehe, svårt att kalla den direkt seriös, men det är ju film, behöver inte va så attans djupt o klokt alltid.


Ska snart packa ner mitt trötta huvud i sängen, pendlar fortfarande mellan beslut om vad jag gör helst imorgon..minneskoncert i Skärblacka, eller storstädning hemma, tror jag låter vädret bestämma..


Har tacksamheten som huvudkudde i natt, har nog skrivit det förr, men det är en bra känsla att somna med.

Vred o vände inatt i timmar innan jag lyckades somna, hade fullt med grubblerier i skallen..missmod, stress, idag är det puts väck.

Ganska sällan jag låter min sömn sabbas av tänk så, nu för tiden.

Nåja, somnade tillslut, och ska göra precis samma alldeles straxt..


Sov så gott alla, kram




 
 
Ingen bild

sniglon

9 maj 2009 00:46

Tacksamhet är en av de vackraste saker jag känner.

Så rent-

*kälek*

 
kicki

kicki

9 maj 2009 08:52

hej tjejjen!!
Kikar in en snabbis...e hos dotra mi å njuter i regnet...har nyss varit ute med Annie å hennes tre små illbattingar, riktiga raringar!!!...kanske tar med någon i jackfickan..kan ju bli en maskot till oss!!!...ha en underbar helg med allt vad det innebär!!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

9 maj 2009 11:59

Visst är det så Sniglon, en riktigt äkta känsla, okomplicerad på något vis..

Annies illbattingar? Hur då? Alltså, fick just en bild av hur hon snabbframkallat sina valpar..:))
Ja knyck två isåfall..

Hoppas er helg är alldeles underbar åxå..

Kramar

 
kicki

kicki

9 maj 2009 14:53

ojjj...skrev liiite för snabbt...menade ju min dotters tre små...hon har ju Chihuahuaor*L*

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

9 maj 2009 15:01

Ja just det, det vet jag ju, nu när du säger det:))
Hehe..ja det förklarar ju saken lite bättre-knyck två;)

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards