Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

hel-ve-te

Av Elvira - 10 maj 2009 03:49

Fan....


Ansvar ja...det är nu jag håller tyst då...


tuffast i stan,eller väldigt liten?


Hallå hallå världen...jag fixade inte riktigt det här...

än en gång..GUD- hjälp mig!



 
 
Hillevi

Hillevi

10 maj 2009 10:41

Vad är det som har hänt, blir ju riktigt orolig för dig när du skriver så?
Vad det än är så fixar du det säkert, du är starkare än du tror.
Kram!

http://hillevitony.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

10 maj 2009 11:47

..det är lugnt nu Hillevi, så oroa dig INTE!!:)
..känner att jag kanske borde reda ut det, innan jag skriver mer..
Tack!

Kramar

 
Ingen bild

sniglon

10 maj 2009 13:55

Gumman! Vad är det som händer? Vill hjälpa så mycket jag kan- Blir som Hillevi sjuk av oro över Dig.
Känns så futtigt att säga att vi finns här, men vill du ska veta det i alla fall.
Bär dig och kramar om dig allt vad jag förmår!
Du är en ängel, glöm aldrig det finaste!

*kärlek*

Gömmer dig i min kojja och vaktar utanför mot allt det onda! Nåde den som försöker ta sig förbi!

 
Ingen bild

Elvira

10 maj 2009 16:49

Inte va orolig, det är ingen fara!!
Tack för dina mess gumman, de stärker mig massor..

Har varit på besök i fängelset nu, å precis kommit hem.
Ska försöka landa lite innan jag tar tjuren vid hornen...

Love E

 
Kicki

Kicki

10 maj 2009 18:00

...Hör av dig vännen om det behövs...antingen så ses vi eller så får du skrika i luren...kan hålla den på behörigt avstånd!!!..skämt åt sido finns här om du behöver det!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

10 maj 2009 18:29

Det lovar jag att göra Kicki!!!
Å TACK för det:))

Jättekram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards