Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Trött...så jävla trött..

Av Elvira - 11 maj 2009 22:40

..det är tuffa tider, när sanningar kommer ikapp..


Har varit min första arbetsdag i Norrköping, och känner mig så tacksam, för människor jag har omkringg mig.

I nöden prövas vännen, sägs det, och en dag som denna har jag märkt det mer än väl..att jag är inte ensam.


Allt kommer bli bra..


Förutom IFK Norrköpings fotboll då, HMM!!

Va på match, men gick faktiskt när himlen öppnade sig i samma stund som motståndarlaget drämde in sitt 1-3 mål(alltså sitt tredje).

Det ligger inte för mig att vara så pessimistisk, så att jag funderar över om det kan bli ytterligare ett hack ner till  Div1..inte riktigt än, men att inte tänka tanken är svårt.

Slutade med stryk, 3-4 till vad de nu hette..har förträngt det redan..*ler*


Har lite svårt att ha fokus riktigt, skriver jag svamligt?

Äh, sak samma, ska få upp tvätten, å krama kudden om en stund, kanske börjar jag bli sjuk?

Ont i precis överallt, skittrött å frusen..

Gnäll gnäll..

Hur som helst..


-Kram



 
 
Henrik

Henrik

12 maj 2009 08:18

KRAM!!!

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

12 maj 2009 08:58

:)
Kram kram!!

 
Kicki

Kicki

12 maj 2009 12:44

visst e det så att vänner prövas...glad att dina står kvar där...bara det e lycka...å självklart ska du gnälla!!!...e det inte värre än så här så står jag ut!!! *L* =P...kramiz å självklart så kan vi ta en fika den 26...har skrivit in det så den dagen e öppen för dig!! =)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

12 maj 2009 22:44

O jOoo då, jag kan RUSKIGT mycket värre..*l*
Men i skrivande stund, så har jag gnällt av mig massor, så jag har bara glada snälla tankar kvar:))
Skönt!

Bra att du skrivit in det, jag hör av mig då..

Nattinattikramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards