Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

En dag i taget..

Av Elvira - 13 maj 2009 12:41

..ibland kanske en timme, eller en minut.


Svajar, men med mindre vågskvalp nu.

Har varit på blodprovstagning, idag gick det lysande, hon tog det på andra försöket

=))


Har hunnit prata lite å ta en fika med en underbar kvinna, som fanns runt mig när jag gjorde min sista djupdykning i drogerna för några år sen, kändes hur bra som helst att få en stund med henne..

Har varit förbi solariet, tagit en timmes promenad, ätit goda bullar hos min granne..haft det bra helt enkelt, å jag tänker fortsätta med det, hela dan, å inte mer än det..en dag i taget..


Nu är det dusch, körlektion, å Norrköping som hägrar, så ha en underbar dag alla..

Love E



 
 
Kicki

Kicki

13 maj 2009 14:23

Hej vännen!!!
Hoppas din dag fortsätter å vara positiv...Annie e magsjuk så natten har inte varit rolig...sååå vågar inte skicka en slirrepuss från henne idag om utifall det smittar!!=P...kramiz fina vän!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

13 maj 2009 19:38

Naee stackars fina hon!!!
Nä, hon får pussas när hon blir frisk!

Vet inte om den varit toppen hela tiden, men i detta nu känner jag en massa tillit till att jag landar på fötterna.
En sak är ju att bestämma sig för en bra dag, en helt annat att hålla kvar det,men försöka kopmmer man låååångt på..

Ska berätta för dig vid tillfälle, känner att jag är lite svamlig å otydlig här,men hur som helst, är glad att du finns!

Kram kram gumman..

 
Kicki

Kicki

14 maj 2009 08:55

Godmorgon vännen!!!
Hoppas din dag blir just å så bra som den bara kan bli...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
johnny

johnny

14 maj 2009 10:02

Vet du, ibland så önskar jag att vi kunnat fortsätta vara tillsammans. Att jag ibland ångrar mitt beslut. Jag älskar dig ändå för du är fruktansvärt rolig och mysig och har en hel del bra saker för dig. Även om vi kom fram till att vi är precis lika "blåsta" som vi alltid varit, fast intelligentare. Kram kram skumbanan!!

http://joasson.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

14 maj 2009 11:22

Morrn morrn Kicki, hoppas din blir det åxå..med värkmästaren på låååångt avstånd!


Ojdå Johnny..vad sger man, let by gones, be by gones..men felstavat då..*L*

Tycker nog ditt beslut va ganska vettigt, rätt för dig, jag är ju faktiskt ingen läkare..
Hur som helst, vänner är en bra grej..

Kram kram

 
Ingen bild

johnny

14 maj 2009 13:26

Love u baby!!!

 
Ingen bild

johnny

14 maj 2009 14:10

Kom att tänka på en annan sak också. Att det "försöktes" för mycket kanske för att det skulle bli väldigt bra. Vad jag förstår så är inte det någon bra inledning på ett förhållande heller då i alla fall jag "ställer" om mig totalt för att passa in eller nåt.
Men som sagt, vänner är totaly nice att vara. Kram!

 
Ingen bild

Elvira

14 maj 2009 17:15

Lite i en bearbetningsfas Johnny?
Det är helt ok..men vi kanske inte ska ta det här?

Har ju skaffat mig en fånig princip, att publicera alla kommentarer, men i övrigt tror jag faktiskt att vi kan prata "annan stans"
Hur som helst, vänner är bästa grejjen, så är det..
Kramis

 
Ingen bild

johnny

15 maj 2009 12:20

Nää, du har rätt. Pratar hellre med dig så man får garva lite åt dina konstateranden vad tävlingar, thi hi hi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards