Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

..ska försöka sova straxt..

Av Elvira - 14 maj 2009 22:39

..känns lite tidigt för att vara jag, men lite sent för att gå upp så tidigt som det blir i morgon..


Mitt lilltroll ska bort i helgen, så jag ska passa på att..ja..hmm..ta dagen som den kommer kanske?

Plugga teori, om jag får ro..


Känns lite bättre nu,på väg till mitt vanliga jag, men inte helt i superbalans..


Känner fortfarande stor lättnad, att jag jobbar i Norrköping, kan ju landa  på ett helt annat sätt, när jag inte har en massa ansvar..eller det har jag ju såklart, men kan liksom ha mig själv som prio ett..å det är bra!


Nä..kudden ropar..sov så gott alla!!!


Kram

 
 
synnöve

synnöve

15 maj 2009 04:11

Hoppas du får lite ro för teorin. Är det första gången du tar körkort?Sonen håller på nu med.hoppas att han snart får det.Jag skrev över min lägenhet på han frm den 1/6 så då har han även en lägenhet. Nu fattas bara jobb och körkort."ler" Sen kan mamma flytta och rå om sig själv och hundarna.Det är skönt att du börja bli ditt rätta jag igen.Vill du prata lite så finns jag hemma hela kvällen ,ja helgen med.Orkar inte köra upp till exet så jag blir hemma.Tim är hos en kompis och lanar hela helgen,den tok ungen. Ha nu en bra dag.Kram S

http://olmikhus.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

15 maj 2009 08:08

...ja, jag hoppas du får lugn å ro för lite pluggeri men oxxå för dig själv...ibland måste man va lite egoistisk för att komma på rätt köl igen...kramiz...ska å kolla på lydnadstävling i Norrköping i kväll...kompisen ska tävla med sin Tollare...ska bli kul!!!

http://gammtackan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards