Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Funderar....

Av Elvira - 16 maj 2009 09:35

..lite på om det verkligen är så, att det finns "någon för alla"..?


Jag trodde inte jag va den som skulle trivas sååå bra, med att leva ensam, som jag faktiskt gör.

Kan tom känna mig lite som en ilsken tigrinna när någon försöker komma nära, som att jag vill vakta mitt ..ja..mitt självvalda



Men nu duggar nyförälskelserna tätt runt om mig, jag ljuger såklart om jag skriver att alla i min närhet ser nykära ut, men de är iallafall i majoritet.

Klart jag då funderar..visst?


Ähhh..för tidigt på morgonen för funderingar av det här slaget, men ändå..ibland så saknar jag verkligen ..ja, jag vet faktiskt inte själv riktigt vad.


Kanske inbillar jag att någon annan ska laga mig, istället för att laga mig själv först..å det lär ju bli ruskigt komplicerat..*ler*


Jaja.."det som är menat att bli, det blir", å DET vet jag ju med säkerhet.


Funderar på att gå ut, ta en långpromenad, och bara gå tills alla tankar smälter bort, även om det betyder att jag får gå till Haparanda..eller Ystad kanske, känns mer åt rätt håll.


Love E










 
 
Kicki

Kicki

16 maj 2009 11:09

...bjuder på the å macka om du går förbi Linköping!! =P...jag levde själv med barnen i 19 år...så de blev en väldans omställniing att behöva ta hänsyn till andra vuxna å ungdomar...kan faktiskt sakna min frihet som jag ändå hade...man blir lite lätt störd på saker som inte e som det har varit i så många år...jag vill ha det på mitt sätt ju!! =P...skämt åt sido...visst e det både för å nackdelar med tvåsamhet...likväl som när man lever själv...kramiz du fina vän å hoppas du får skingra dina tankar under en solig promenad

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

16 maj 2009 11:29

Hehe..nja, fick just samma förslag av en annan människa, men Linköping..det är 7 mil, kanske liiiite väl långt att gå..*L*
Slår en signal om jag ångrar mig!;)

Ja det är ju just det där med friheten..å allt egensinne jag har.. Jag är nog inte riktigt byggd för tvåsamhet, men kan ändå sakna det..ibland!
För när det sen trillar in någon i livet, som skulle kunna "bli kvar", då drar jag - fort!!
Antar att det betyder att jag är långt ifrån mogen..eller att jag helt enkelt inte träffat rätt person?
Hur som helst, den som lever får se heter det ju

Ha en strålande solskensdag du med, å stor kram

 
Ingen bild

Johnny

17 maj 2009 16:52

Nu va ju det här igår, men inbjudan står öppen för resten av året och dom som kommer. Haparanda? Ja, hade knallat förbi mig utan att landa här hade jag nog blivit kinkig ett tag framöver. Du är rolig du gumman!!

 
Ingen bild

Elvira

17 maj 2009 17:26

Hehe..fan, Haparanda är ju åt andra hållet..eller Haparanda via Linköping är kanske inte sååå stor omväg..rent procentuellt då;)
Nåja, ska säga till om jag går förbi er stad, löfte!!

Kramis..å ja, jag är skitrolig jag!! :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards