Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

fryyyyyyser...

Av Elvira - 17 maj 2009 20:33

..vaknade precis med en sjuhelsikes frossa och en kopparslagare i skallen.

Stackars stackars jag.. :S


Är inte van att ha ont, eller känna mig så här "utan anledning", så jag blir kinkig som en liten unge..huhh..å så kommer jag på att det finns de som har RIKTIGT ont nästan alltid, å så känner jag mig skitdum som klagar, men ..ja..ska nog va glad att det är tillfälligt iallafall..


Pratade med ett par av mina jobbiskids innan idag, alltså "mina" som jag nu inte kommer träffa så mycket de närmaste veckorna.

Ringde upp och kollade läget lite bara, och fastnade i telefon i drygt en timme..

Hur skönt det än är, att jobba i Norrköping ett tag, så saknar jag dem ju..såklart, för de är underbara, fina, mjuka, kloka och så väldigt äkta..*kärlek*


Ska återgå till soffan en stund, med the och panodil.


Kram

 
 
Kicki

Kicki

17 maj 2009 20:46

...bjuder dig på Indian spice the...sååå gott med honung i!!...kramiz min vän å hoppas kopparslagarn ger sig snart...annars ska han få på pannan av mig!!! =)

http://gammtackan.blogg.se

 
synöve

synöve

18 maj 2009 04:22

Det är klart att du saknar dom,men se det som att du laddar upp dig med nya krafter och kunskap!!:) Så är du snart tillbaka.Du kanske är påväg att bli förkyld med halsont.Det går nu.Pojken kom hem igår helt kass.Ha nu en bra arbetsvecka.En timma i taget.Kram S

http://olmikhus.bloggagratis.se

 
Johnny

Johnny

18 maj 2009 09:40

VARNING FINSPÅNG!!!!

Elvira är ute och gör vägarna osäkra!!!!!

Ser ni ett skållat mjäll vråla förbi med en förare som ser galen ut, så spring!!!

Ha,ha, ha , jag skojar bara gumman. Lycka till med körningen idag och bamsekram till dig!

http://joasson.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

18 maj 2009 11:57

Tack Kicki, gillar samma åxå det..:)
Inte ont alls idag, som tur är.
Känns lite larvigt att gnälla, när både du o Synne lever med ont för jämnan..hmm..

Lite frusen bara, men tänker vägra vara sjuk Synne.
En timme i taget ja..törs nästan ta två timmar i stöten nu, det går framåt;)


Du Johnny, vi höll oss på parkeringar idag, å jag va såååå jävla duktig..fick göra om manövern för att visa att det inte va ren flax- det du!!!

Kramar till er alla, å önskar er en bästa dag!

 
Kicki

Kicki

18 maj 2009 16:41

...men vet du vännen..vår värk e konstant...din kommer ibland å det kan va precis lika jävligt...så klart du måste få säga som det e!!!...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

18 maj 2009 18:51

Gulledu! Ja då gör jag väl så..gnäller lite till, när det behövs*ler*

Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards