Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Det går framåt...

Av Elvira - 23 maj 2009 12:30

..med körkortsteorin:))

Fick just 68 av 70 rätt på ett delprov, missade att man måste registreringsbesiktiga bilen efter att ha satt ditt en taklucka..hmm..fattar inte hur jag ska hitta den infon riktigt, trodde bara det gällde om man säätter dit dragkrok, eller ändrar motoreffekten på något vis..?

Hur som helst, skulle det varit en riktig skrivning så hade det varit godkänt, med god marginal..


Mina stora trollunge, alltså fjortisen(hehe;)) skapade en egen blogg igår, ville ha den på "samma ställe" som jag.. Här hittar man den- Becca

Hon va här igår, så gullungarna hjälptes åt att fixa å styra, å jag ska nog ta till deras hjälp, för jag tycker den blev riktigt snygg..


Blir helt facinerad av hur fina de är mot varann, så kärleksfulla och nära, fastän de aldrig bott tillsammans.

Det är lycka att ha dem, brukar säga att jag fick de absolut bästa barnen som fanns,när de "delades ut" till ett jordeliv..


Annars då, sitter lite i valet o kvalet att ta en sväng ut i kväll, en kille som ska spela i byn här, och jag har nästan lovat att komma o lyssna..men samtidigt så är jag inte helt bekväm i att vistas i krogmiljö ..dagsformen är liksom inte helt superstabil så, och jag vet ju av erfarenhet att det kan bli lite illa att hänga på "fel ställen" då..ja, får väl fundera på det en stund till..


Kram kram

 
 
Ingen bild

sniglon

23 maj 2009 13:29

Du kommer snart ha ett körkort i plånboken;)) Vad duktig du är! Jag skulle nog aldrig grejja teorin i dag, var ju tjugo år sedan jag tog mitt kort , gulp! Jag är ju jätte gammal känns det som

 
Ingen bild

Helena

23 maj 2009 14:05

Shit vad du e duktig. du har ju snart lappen i handen vännen...kram på dig...jag kanske ska ut och firra lite sen!

 
Ingen bild

Elvira

23 maj 2009 14:44

Det skulle du nog Sniglon, tror de allra flesta som har körkort och kör,fixar den, för man använder den ju faktiskt..
Å du är inte alls jättegammal, jag hade ju faktiskt kunnat ha ett sen 20 år åxå..nästan iallafall, om jag tagit det direkt..
men å andra sidan så hade jag blivit av med det flera gånger om isåfall..

Du får ta med mig nån gång Helena, jag har ALDRIG fått nån fisk, inte en enda..stackars jag;)) Har å andra sidan inte försökt så många gånger heller..men inte en endaste, det är nog ganska unikt ändå..
Ja, kanske har jag det, med lite tur, å en hel del pluggande..men det SKA gå..

Kram kram

 
olga

olga

23 maj 2009 15:20

Vad duktig du är Elvira.Tack för ditt sms.Jag vet att du finns där för mig. Tycker nog att du ska känna efter noga innan du går iväg till krogen idag. Känns det minsta oroligt ska du undvika det.Har själv funderat fram och tillbaka om jag ska bryta mitt löft till mig själv.Har ju bara motgångar och elakheter på mig hela tiden. Kram Olga

http://olga.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

23 maj 2009 15:53

Nänä, inget blir bättre, inte ens nästan.
Möjligen i 30 min eller så, å sen är det bara såååå mycket värre, jag lovar att det inte hjälper alls..
Gå på ett möte!!!

Jag låter bli krogen..har tänkt ett varv till, och det blir förmodligen ingen hit ändå, inte om jag känner som jag gör nu..nä, jag tar det lugnt hemma istället..kollar Robinson, läser teori, och bara är. Det går fler tåg!!
Kram kram

 
Kicki

Kicki

23 maj 2009 16:16

...det gör du nog klokt i att hoppa över det...har du inget för dig utan vill prata bort en stund så vet du ju vart mitt telefonnr heter!!! =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

rebeccamcnugg

25 maj 2009 22:44

min blogg va faktiskt ganska fin (A):DD
tiihiie
puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards