Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Valde hemmets..

Av Elvira - 23 maj 2009 22:01

..lugna vrå!

Vet inte varför jag är så trött hela tiden, men har lyckats sova bort en massa timmar mitt på dan, idag igen..*suck*

Vinkade just av mina grannar, som får titta på Corebrothers spelning utan mig, lagom glada i hågen;)

Så där slående ill-snygga va de dessutom nu när de knatade iväg..

Kunde inte låta bli att tänka på hur det såg ut sist jag va  på samma ställe..huhh..hemska minne..

Det finns ju mer än en anledning till att jag ska ge f-n i att dricka..


Bakar en kladdkaka med lilltroll, blev akut chokladsugen, men utan ork att gå å handla choklad..behöver ju inte äta hela*ler*..men kommer nog trycka i mig mer än den lilla pyttebit, jag övertalade mig själv med alldeles nyss.

Har stora överläggningar i skallen ibland..


- är lite sugen på choklad, kanske skulle baka en kaka..

- nä, du vet hur det blir, du frossar..

-men jag ska bara ta en liten idag..

-ok då, baka, men bara ta en liten bit..

-visst, jag lovar..


Å sen är halva borta o INGEN vet hur det gick till..

Men det kunde varit värre, jag kunde faktiskt ha varit full..å dum..

Just det!


Kram

 
 
Ingen bild

sniglon

23 maj 2009 23:30

Du ÄR en mycket klok kvinna! Och som du säger, vad är en kaka jämfört med en fylla!!..Du är värd att äta hela tycker jag då, men jag är väl inte rätt kvinna när det kommer till matsak;)) Jag tycker om dig så mycket! Vet du om en sak, alkohol innehåller ju en massa kalorier, så inte nog med att du slipper riskera dig själv själsligen, du hade fått i dig massor av kalorier om du gått ut. SÅ summan är att du vunnit högvinst, på alla sätt;))

*kramar om*

 
Ingen bild

Elvira

24 maj 2009 00:06

Vet du gumman, Kalorigudarna ville mig väl!
Jag tog en bit..inte så liten, men EN, å lillan tog en..sen skulle jag sätta in den med en hand i kylen, samtidigt siom jag pratade i telefon med den andra, vilket resulterade i att jag på en sekund hade glasblandad kladdkaka över hela köksgolvet..toppad med vispad grädde, till kattens stora lycka..

Jo jag vet att alkohol är en kaloribomb utan motstycke, och jagf hoppas ju och tror att jag hade hållt mig ifrån den även om jag gick ut ikväll, men det hade varit jobbigt, å när det är jobbigt så har man ju tappat nöjet..

Så hur som helst, så blev det bara bra tillslut, med lagom mycket kladdkaka ;)

Tycker om dig också, massor!
Nån gång ska jag baka en alldeles egen kladdkaka till dig, med extra allt*ler*

Kram kram fina du

 
Ingen bild

sniglon

24 maj 2009 14:38

Åh, fina! Nu fick jag tårar! Du är så fin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards