Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Grymmaste mardrömmar..

Av Elvira - 28 maj 2009 09:14

..har jag haft, vaknade helt genomsvettig vid 1, å sista gången jag kollade klockan va den 04.30..å så kom drömmarna tillbaks..


Drogdrömmar, skitiga desperata drogdrömmar, tycker jag varit väl förskonad ett tag.

Drömde att jag satt och löste upp jättedoser heroin, som va svart(!), och sen inte hittade några vener..fan,  vidrigt va det, och jag va så där riktigt abstinent och jävlig, så att det tog ett tag att inse att det bara va en dröm när jag vaknade..


Hade en riktigt underlig dag igår-igen, började skitbra och slutade med stora krokodiltårar utan att riktigt få grepp om varför..


Det är verkligen obalans på riktigt..eller som en vän sa igår, att "vi friska mår lite skit ett par dar, å sen är det på topp igen".

Hos mig har det ju pendlat stort, ganska länge nu.

Hehe.."vi friska?"


Pratade med Maritha nu på morgonen, hon har semester uppe i norrland, och hon tyckte sig se "gå-in-i-väggen"symptom..hon är inte den första som säger det heller..så kanske handlar det om att ta semester, iallafall en vecka eller så, kunde vara skönt kanske, och koncentrera mig på körkortet också.


Ska ta det med min chef redan idag, tror det är en bra tanke.


FAN..inser just att min buss går om 20 minuter, och jag har inte ens kommit in i duchen-tvärkört med andra ord *suck*


Får väl komma en timme senare då, världen lär knappast gå under..tror jag..*ler*


Ska ta en dusch och skrubba bort sista nattobehaget, stoppa i gladlinserna, och göra dagen idag till den bästa..


Kramar





 
 
Kicki

Kicki

28 maj 2009 15:35

...hoppas din dag blir bra trots maedrömmarna!!...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

28 maj 2009 18:40

Tack vännen, det har den..kanske just tack vare marisarna!!
Ibland funkar mina jobbiga drömmar mer som små påminnelser, om vart jag inte vill..
Har faktiskt haft en riktigt bra dag, trots regn o rusk,jag har ju min lilla landningsbana på jobbet i Norrköping, dvs ett knippe fantastiska människor runt om!

Hoppas er dag också är bra..?
Kram kram

 
Ingen bild

synne

29 maj 2009 03:03

Välkommen i mardröms klubben!!Ler! Det kommer och går i böjan av ens avvänjen.Har du aldrig vaknat hög och full?Full vaknade jag en morgon.Herre gud innan jag fattade vad det var som hände.Det var skithemskt.Så jäkla glad jag blev när jag fattade att allt varit en dröm och att det var huvudet som spela mig ett spratt.Kram S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards