Alla inlägg under november 2008

Av Elvira - 1 november 2008 10:31

..är det! Kristallklar kall luft, ljust..å jag ska göra stordåd idag!!
Alicia ska bort, tills imorgon, å hon blir straxt hämtad.

Själv va jag inställd på att göra jobbnytta hemifrån, men min chef har lite personliga saker att koncentrera sig på, å eftersom jag känner mig själv, å vet att jag kommer behöva ringa var 5:te minut , fråga, undra, tänka å dryfta, så tror jag det är bättre att ta det när jag verkligen kan göra det "ordentligt"...

Nåja, plan 2 då, kom jag just på.. Ska bränna ihop en riktigt bra skiva, ha den på RIKTIGT HÖGT, å städa! Som sagt-STORDÅD!!

Se där, än en gång försöker jag motivera mig själv, å än en gång hamnar jag framför datorn, med nåt annat..suck! Oförbättrelig..eller hur det nu heter..

Har ni något bra tips på städmusik, så tar jag TACKSAMT emot förslag

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards