Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Elvira - 4 oktober 2008 11:53

har jag, minst sagt!

Svårt att komma till ro, ena sidan av mig vill fortfarande bara lägga mig ner, ge upp å gråta tills ögonen går sönder..men min aningen mer kloka sida talar om för mig att jag ska gå ut, möta människor, fylla på med andra intryck, så det är vad jag gör

Va i Norrköping igår, lämnade in mobilen på expert-igen!! Grrr, ännu en gång samma fel, den bryter mina samtal, jag får inte mina sms( å det kan skapa riktigt underliga situtioner,hmm)

Nåja, nu har jag värsta finmobilen så länge, så jag ska inte klaga..

Va ute å åt, solade, tog en mysig fika på ett riktigt trevligt cafe,hälsade på min sponsor, va på fullsatt möte,, å såg på Mamma Mia med  riktigt goda vänner..

Va hemma vid 2-snåret i natt o somnade direkt, även om jag fortfarande sover oroligt så tröstar jag mig med att det är normalt, att jag vore sjuk om det inte kändes jobbigt alls?

SKa ta mig in i duschen nu, å sen blir det nog stan igen, Har en bekant som ska uppträda idag, sjunga å spela gitarr, å det bästa-hon har lovat att lära mig att spela!!! (nåja, inte idag naturligtvis, men ändå)

Tack för alla fina omtankemail, å sms jag fått-love U!

kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards