Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Elvira - 31 oktober 2008 22:34

..förra året trodde jag att Daniel skulle vinna, va rent skogstokig när han åkte ut..hehe, hade gapat å vrålat ilsket framför dumburken, så att Marita på övervåningen hört mig..(Å där är det INTE lyhört)

I år tänker jag hålla truten om vem jag hejjar på..men hon låter som cher..å satt säkert idag!!

Tur för alla som röstar!!

Hehe..fasen...är det när man blir för engagerad i såna program, man borde skaffa sig ett riktigt liv?!!

nåja, när Anna åkt ur, ska jag göra det, då ska jag lova å svära å högt bedyra att jag ALDRIG mer ska titta på Idol...tills nästa höst

Ganska konsekvent ändå, för att vara jag:))

Kram

Av Elvira - 31 oktober 2008 19:35

...kom från en vän, vars namn kanske inte ska nämnas i sammanhanget, nåja, hon har lite ont i hjärtat efter sista snubben, men hade visst kommit fram till att hon trodde:

"..bästa sättet att komma över en kille, måste ju va att lägga sig under en ny..?"

tsss, jag skrattade så jag nästan grät, alltså sättet hon sa det lät så där innerligt äkta fundersamt..

hmm..men så här i skrift såg det visst inte lika fyndigt ut, ser jag..hehe

Nåja, hur som helst flinar jag fortfarande när jag hör det i repris i skallen...

Av Elvira - 31 oktober 2008 09:01

..där va Markus Krunegård med, kan ha varit lokalnyheterna, osäker där, men ha sa något riktigt kul:

"Man måste hålla sitt självförakt intakt, så man inte får hybris.."

Tyckte det va lite skoj..jantelagen-vår ledstjärna!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards