Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Elvira - 24 oktober 2008 20:27

Ja, det är jag då sannerligen...låg riktigt slö å kollade på Idol, eller kollar fortfarande, men, så kom Lars ut, å han är då rakt inte min typ, ser alldeles för städad ut för moi, meeen, nu hade han lagt sig till med några dagars stubb, o jag satt rakt upp i soffan å slukade honom med mina tefatsögon, med dreggel hängande ur mungipan... ;))

Hehe, nåja, inte helt sant, men nästan.. Det är nåt visst med stickiga kinder...suck

Titta själv, han som sjunger som nr två..

Kram igen då..

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.688842
Av Elvira - 24 oktober 2008 19:25

..somnade direkt på soffan..

Hörde hur telefon ringde, som riktigt lååångt borta, 6 missade samta, 4 olika personer, å när jag ringer runt visar det sig att ingen ville något särskilt..gulligt, men visst är det skumt?

Ibland kan alla telefoner va tysta så att frånvaron av signal blir nästan möjlig att ta på, sen somnar man i 1,5 timme..å då lever den om massor..

Såg att Roger skrivit en rad från Turkland, inga åäö..hehe, blir så glad, imorgon kväll är han hemma igen... :)

Det är riktigt bra det!!!

Tycker Vira om!!!

kram kram

Av Elvira - 24 oktober 2008 15:09

..är jag, så att jag nästan övervägde att bädda ner mig i soffan på jobbet..ja, efter stängningsdags då..

Kom hem precis nyss, måste tvätta, men det finns ingen tvättid, så jag får ta med min akut-tvätt till Carina..men hon är inte hemma, å jag håller mig inte vaken många minuter till..gäsp

Så här är det varje fredag ju..måste sitta i huvudet snarare än kroppen..

Åker från byhåla i morgon kl 8, och kommer inte hem förrän på söndag em, ska sova hos en kompis i stan, å där finns ingen dator, så om jag nu slocknar, så vill jag redan nu önska alla en riktigt bra helg!!

Stor kram

Av Elvira - 24 oktober 2008 13:41

..en av mina favoriter, men den här gillar jag..av någon anledning

Coma White heter den...


..A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Wont save her from herself..

Av Elvira - 24 oktober 2008 07:56

...för er som undrar hur det va på Mia Thörnblom, att tjejen som jag skulle gå med, lyckats ta fel på datum, hihi..så det är inte förrän den 27 November...

Vi kom på det några timmar innan, som tur va..lite komiskt.

Nåja, nu har vi nåt att se fram emot lite längre då.. :)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards