Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Elvira - 9 oktober 2008 17:13

..allt som sänker mig..

Nåja, SÅÅÅ mycket är det ju definitivt inte, snarare ..ller, så här är det- Vill trolla bort saknadskänslan som boxar till mig när jag minst anar det..

Fattar det inte, kan vara att det är höst, som gör att jag känner mig sänkt, MÅSTE vara så..?

Va på möte igår, kvinnomöte, helt ok faktiskt.. Tänkte åka hem efteråt,men hamnade hos en bekant å fastnade där ett par timmar..

Har haft "återbesök" av journalisten från igår, försökte korrigera missuppfattningarna som kommit med i artikeln, alltså, den som han bara gjort provutskrift på, trycks i morgon, hur som helst så känner jag mig lite oroad för att bli tolkad som att "jag tycker synd om rattfulla å exknarkare"..

Å till råga på allt hade han sabbat bilderna han tog igår, så han va tvungen att ha nya, å knäppte en hel rad på en "väldigt inte i ordninggjord" mig, å jag verkligen avskyr att vara med på bild..nåja

Fick tre röda vackra röda rosor med blombud till jobbet, blev så riktigt varm av dem, från en vän som betyder massor för mig..å då menar jag alltså vän,

 riktig vän, underbar, klok , varm å helt fantastisk vän..TACK!

(Dessutom är det lite skoj att se allas nyfikna miner, undrandes från vem, men ingen frågar..hehe)

Ska på kurs om en timme, återkommer senare

Kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards