Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Elvira - 30 oktober 2008 21:37

.."min" Kurt, så får jag väl sätta in ytterligare en låt med honom..

Hehe..känns ju som att det va jag upptäckte honom..eller, det va nog jag som gjorde det..att han vunnit World Idol lite innan har ingen betydelse alls..

Å jag är bara ödmjuk, å som vanligt inte alls självgod!

Men jag tycker ändå att jag hittade honom först, så det så ;)

(Även om låten jag hade 24 Juli är såååå mycket bättre-push push)

Av Elvira - 30 oktober 2008 21:18

...som hon nyss sett i Linköping! Pratade just med henne,hon lät helt lyrisk...

På väg hem är hon, så jag lär väl få höra det ett tag, tänkte ni åxå kunde få höra lite, fiffigt visst?

Av Elvira - 30 oktober 2008 17:44

...å packar, å packar en gång till, som att hon skulle på långresa..hihi..nåja, Linköping är ju ett helt sjumilakliv bort.

Själv ska jag på min Torsdagskurs, i byhåla..suck!!

Roger är ta mig tusan en äkta ängel, som gav henne biljetterna i födelsedagspresent..äkta ängel!! Å som drar iväg med henne, för hennes skull så..

visst?

Hon har tur som har en Roger, jag har tur som har en Roger-så är det!!


Fick en kommentar innan, kring det här med Johnny.. Slås än  en gång av hur mycket positiva uppmuntrande ord jag får från främmande människor..känns faktiskt helt fantastiskt..

Som en liten bekräftelse ändå, om att jag är på rätt väg, nåt att minnas när saker känns motiga..

Min chef å jag hade en diskussion idag, om lite saker rörande mitt jobb, om en sak som jag fått i uppgift som minst sagt känns som en jätteutmaning, å att få ett superförtroende, å han sa nåt i stil med att jag, när jag kom till föreningen, va långt ifrån samma trygga som idag, men att han aldrig tvekat på min skalle och kompetens- det va åxå nåt som värmde massor in i själen..inte så lite rätt ord i rätt stund!

Antar att vi alla behöver lite fina ord och tankar ibland, för mig blir det liksom omvandlat till bränsle..I love U! TACK, å åter tack!:))

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards