Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Elvira - 21 oktober 2008 22:02

Grinar lite halv illa när jag ser mina egna inlägg ibland..hmmm

Kanske verkar jag långsint, ja kanske är jag tom det..

Men just när det gäller människor som försöker "kränka eller sänka" mig, så har jag svårt att släppa taget, jag jobbar på det, men det går tyvärr ganska långsamt..

Men till mitt försvar ska jag ju ändå säga att det ska ganska mycket till, innan jag faktiskt känner mig "kränkt å sänkt", man får nog ligga i ganska bra då..och framför allt stå mig nära..

Nåväl, tror å andra sidan inte att jag är så ensam om att reagera så heller..

..även om inte alla är bimbo nog att skriva det i pannan på sig själv, å kabla ut det över nätet..hehe..Vira i nötskal:)

Puss å kram




Av Elvira - 21 oktober 2008 21:07

..jag fick just en inbjudan att följa med på en föreläsning med Mia Thörnblom på torsdag..2,5 timme..låter långt, inte sant?

Hur som helst tror jag det blir superkul, hon är duktig :D

Blir en väldans lång dag dock..men desto kortare på fredag, så det är lugnt.

Är barnledig i helgen, m en så ledig blir jag ändå inte, för har en heldag bokad med ekonomikurs o styrelsemöte på NBV, på Lördag..


Hehe, å det är nu jag ska va tacksam för att jag inte har långtråkigt antar jag..hihi


Har varit på möte ikväll, säga vad man vill, men jag "lyfter" lite varje gång,

fortsätter det så här så lär det bli problem att "få ner mig" i slutänden;)


Jag är en väldigt illasinnad människa just nu, men jag tänker på Johnny lite här, hans självgoda inställning om att han är så rätt, å jag så fel å misslyckad..

Tss..hur han gnydde om att M.Thörnblom inte besvarade hans mail, osv osv, å det är lite illa av mig, men hoppsan hejsan vad det plötsligt kändes bra då..

Nä, kanske verkar det bittert, å det är ju fult av mig, men ändå, känslan är bara jäbbligt bra, erkänner det(så kanske jag "får villkorligt"*skratt*)

 Kramis

Av Elvira - 21 oktober 2008 16:52

Det va iallafall ingen tumör, som jag nojjade på..hehe, vaddå hypokondriker?

Nu vet de inte exakt vad det är heller, ska på ultrljud, å det togs prover, tydligen trycker knölen på levern, så de vill se att levern inte är påverkad(fastän de har säkert tio prover tagna på levern sista året!!!)

Läkarns teori va att en tapp på bröstbenet blivit ordentligt förstorad, å då är det nog så!!

Klart färdigfunderat på det iallafall, å vääääldigt lättad är jag.


Har ett litet bekymmer, har träffat en människa sista dagarna, som jag känner kryper under skinnet på mig..

Obehagligt som f-n faktiskt..Ringde just min Annika å bad om råd, för det blir ganska svårhanterligt om jag tex är på mitt jobb osv..

Det märkliga i historien är att jag inte fattar varför jag får den här känslan riktigt..?

Har ju träffat väldigt märkliga människor i mina dagar, men aldrig någonsin kännt så..Huuuga, ja, jag fick iallafall lite ideer om hur jag skulle göra, så det är säkrert ingen fara alls..

Kanske är det så att man helt enkelt inte stämmer med vissa? Eller, så klart det är, men..well, vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig här, så jag låter väl bli tills jag hittar orden då..:)

Kramar


Av Elvira - 21 oktober 2008 08:54

Tror jag börjar bli tvångsmässig på nåt vis:D

Bussen går om 5 minuter, jag är ändå sen, å va gör jag...?

Sätter mig vid datorn..suck

Fick läkartid idag kl 15 för att kolla knölen..eller nåja, kl11 faktiskt, men jag ändrade den direkt..för att jag inte tyckte att jag hinner..eller för att det är bättre av en massa anledningar..hur som helst

I´ll be back soon!

Kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards