Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Elvira - 8 oktober 2008 11:39

..för mig själv, alltså får en ikväll..å jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med den, känner redan nu lite halvpanik ju..suck

Brukar vara bra på att fördriva min "egentid"men just nu känns den bara jobbig..huuh, men som sagt, det ska nog fortfarande vara så..

Får besök av lokala blaskan idag, ska prata om dyra läkarintyg med dem, inte för min egen skull, för det löste sig ju, men för alla andra som fortfarande sitter i en halvt omöjlig sits, ska inte lägga ut texten för mycket här, lovar att länka artikeln sen istället..

Så vad ska jag göra ikväll då? Hinner inte in till stan för att gå på möte tyvärr, slutar för sent, kanske åka in å hälsa på någon..?

Well, får se sen..kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards