Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Elvira - 26 oktober 2008 18:16

..å berättade resultatet av en personlighetstest jag gjort på nätet!

Attanasius va den va träffande!! Hmm..undrar om det är så att snubben smygläst min blogg..? Hehe..nojja nojja i vanlig ordning!!


Är hemma igen nu, försöker göra en lista till Ullared, men alltså, först får jag veta att man ska göra lista, å sen får jag veta att man aldrig kan veta vad som finns riktigt?

För mig går inte det riktigt ihop ju...?

Skönt att va hemma igen, men känns alltid lite ledsamt att lämna trygga huset i stan, alltså hemma hos Roger, det känns lite som att vara omgiven av bomull där..tryggt! Känns VÄLDIGT hemma för att vara borta..haha, snacka om motsägelsernas kvinna här..


Nu ska jag iallafall fusklaga en jeansdragkedja som släppt med textillim, fick höra av en vän att det går inte, men se det tror jag att det gör, å den som lever får se..med all säkerhet..

Har alltid tyckt att man inte limmar sånt som ska sys, men Carina skickade med mig sitt lim förra veckan, å sen dess är jag helt nyfrälst;D

Kramar

Av Elvira - 26 oktober 2008 08:40

Då är Vira glad igen...

Hihi, precis när jag tänkte skriva ett långt "väldigt-synd-om-mig-inlägg"

Fniss

Av Elvira - 26 oktober 2008 07:40

Vaknade nyss, är inne i Norrköping, å ensam vaken i hela huset..

Gjorde en liten rokad i min planering igårkväll, så jag träffade Roger när jag kom till stan, gick på teater, å så har jag sovit hos Roger istället..

Å här sover ALLA, å jag lovade att inte föra liv förrän kl 10, å nu upptäckte jag just på klockan på datorn, att det är ju skiiitlänge dit!

Jag som brukar va så morgontrött,,,?

Det är inte rättvist, vill åxå sova ut ju! Stackars jag!

;D

Kursen igår va faktiskt superintressant, och viktig, för ska man sitta och tycka å tänka om en massa miljoner varje år, så är det nog nödvändigt att veta hur det funkar..hehe..fattar inte riktigt vad jag gjort där innan, men de är inte jag ´som tvingat mig med så..

Tror jag ska krypa ner i säng en stund till, tills någon annan vaknar åxå..

Kramis


Ovido - Quiz & Flashcards