Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Elvira - 19 oktober 2008 21:59

..å då har jag laddat upp med film;)

Både ettan å tvån..minsann

Alltså, inte för att jag skulle vara lat å titta på film på arbetstid..utan för att..eh..för att..ja

Av Elvira - 19 oktober 2008 20:27

..tyckte ju att jag va så smart sist, när jag kom på att "överblivna"puddingar kunde återvinnas genom att skickas till mig..hehe

MEN..som Tony Irving säger..

Just den jag fått in siktet på, tycks i skrivande stund bli mammans egna val,suck, STOR suck..

Sa till Alicia att jag nog ska anmäla mig till nästa år, å hon skrek högt så huset rungade -FETGLÖM!!

Jaja, är väl inte såå desperat heller;) Tvärt om faktiskt, mår väldigt bra med att va själv igen..så det ska till nåt extraordinärt för att rubba det just nu. Nu är pausen slut, måste kika vidare*ler*

Kram så länge

Av Elvira - 19 oktober 2008 18:04

..å jag är gudmor!

Vad än andra elaka tungor säger, så är jag faktiskt det!!!

Tveklöst!

Det tycker Aragon åxå!

(han viskade det,tyst, i mitt öra)

Han är 10veckor, kolugn, sötast i välden, mjuk..å jag är gudmor..jaa!

Av Elvira - 19 oktober 2008 15:30

..ska jag INTE INTE INTE..

Thomas ringde för lite sen, å undrade om jag inte ville ha en schäfervalp, men jag va duktig å sa nej..

Däremot så har jag ju en gammal vän som va väldigt intresserad, så nu ska vi straxt ut å hämta en liten åt henne, å jag håller på att stålsätta mig här:)

Vet att det är svårt att motstå ulltussarna när de bara är ett par månader, de är ju som allra sötast då..

Sätter säkert in nån bild här lite senare på den utvalda!

Kram så länge

Av Elvira - 19 oktober 2008 00:01

Min älskade kattimattan :)! Håll med om att han e söt!! Märklig ide´att ligga under hallmattan dock..?

Mammas MysMolle

Nattinatt alla!

Ovido - Quiz & Flashcards