Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Elvira - 2 oktober 2008 18:07

Jag funderar mycket på just det begreppet just nu, får höra från mina närmaste när jag tjuter å självömkar å på gränsen tappar livgnistan här, att jag är stark?

Tackar, men vad är stark?

Åter igen,stark= att man inte självdör?

Att man kommer igenom svårigheter?

Ja så klart man gör, men hur?

Jag saknar honom, vill ju bara sudda sista dagarnas hårda kantiga ord, men KAN inte det...Nä hör ni, mina läsare här, ha tålamod med mig lite please, svajja kommer det nog göra en tid...å eftersom min blogg är lite min terapi, så lägger jag det här..

Nu blir jag hämtad om 10 minuter, så slutar här!

Kjamisar


Av Elvira - 2 oktober 2008 14:12

läste just en stärkande kommentar, som plockade upp mig igen, tack igen Hasse!!

Min messenger har fått Virus! Satan i gatan va irriterande, allt för att jag lite oövertänkt klickade på en länk som såg så inbjudande ut..hehe, morr va jag är blåst ibland..

Nåja, ni som har mig på eran msn, klicka för guds skull INTE på länkar från mig..

Love E

Av Elvira - 2 oktober 2008 13:51

..vet inte hur länge det ska va så här?

pendlar högt å lågt, försöker intala mig själv att det går över, att det va bäst, att jag snart mår kalas..men HE..TE va jag saknar honom..

Tänk om si, å tänk om så, å fan orkar inte tänka alls, vill bara dra täcket över huvudet å sova bort tiiiiid, tills det läkt..

Ovido - Quiz & Flashcards