Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Elvira - 22 oktober 2008 23:29

..va jag har svårt att låta bli att kliva i saker då..grrr

Skulle behöva impulskontroll, bara en gnutta, har hört att det finns till salu åxå..

Fniss..nåja, ärade Johnny tycks vara mer styrd av "morr å mutter" än humor nu för tiden..

Så om jag fattade det rätt, ville han ha kommentaren(han publicerade den faktiskt, men så va jag ju TVUNGEN att skicka en till..grrr) här och istället länka till den...be my guest här kommer den, i sin helhet-

"Fniss! Jaså du det vet du, ja det är sant, men faktiskt, det är första gången jag tittat in här sedan..well, över en vecka, så det är tyvärr den enda av dina kommentarer du kan tillskriva mig!
Så det så!
Lycka till imorgon, ja, å lycka till med kärleken också-menar det!"

Så!

Det va väl inte så farligt?!

Kalla mig vad du vill, men är det någon som har grava känslomässiga störningar så är det antagligen inte jag?

Ja visst, jag kände en hel massa för dig, å det sved satananamma att bli så avskuren med en klackspark, förmodligen för att jag aldrig upplevt det,har ju ingen rutin direkt.

Men tro fan inte att jag för den skull ångrar det jag sa, att ha en påtänd människa i min närhet va mer änb jag klarade av, oavsett det är legalt eller ej..

Har hört att man bara kan bli utbränd, om man först brunnit!!

Nåt att tänka på..för vissa att förstå, å för andra att fundera över, men för dig RARING, finns förmodligen inget alternativ annat än att låta det passer, försök inte ens..

Långt inlägg, tillängnatJohnny, inte det första, men förhoppningsvis det sista..

Än en gång, please, ha tålamod, I´m only human on the inside..

Det där med tålamod, va till er som läser, å kommer åter och läser, känner att det börjar bli en lång följetång utan ände..gulp..men det finns ände-ser ljuset i tunneln faktiskt..*blinkar och ler*

(satans taskig ljudkvalite, sorry, men texten är lite träff-sänk)

Av Elvira - 22 oktober 2008 23:06

..ser att han har en ny brutta på G, eller typ har en, nåja, å det är nu jag trodde jag skulle bli ledsen, faktiskt, trodde den biten skulle vara jobbig, men kommer mest på mig med att undra om bruden har psykiska störningar eller är väldans korkad..

Det finns liksom bara de alternativen

*ler*

Å då måste jag ju rannsaka mig själv-vilken av kategorierna tillhör jag!?

*skratt*

Faktiskt, det stör mig inte, kan tycka det är lite sorgligt, killen skulle seriöst behöva jobba med sig själv innan han går in i nya saker, MEN-det är inte min sak, å faktiskt, kan önska honom lycka till åxå

(men hehe, sååå långt sträckte jag mig inte..däremot kunde jag inte låta bli att kommentera en kommentar, som värsta intrigmakaren..hehe..antar att den ändå inte blir publicerad, men lite kul vore det allt..)

Nä hör ni, nu är det verkligen sängläge som gäller för mig..

kram kram

Av Elvira - 22 oktober 2008 22:26

..hehe,å det är ganska lätt att fastna i färgpaletten..

Har ganska nyss kommit hem efter matchen IFK Norrköping-Ljungskile..1-1,

bara ett poäng där vi så innerligt behövde haft tre..suck..

Någon optimist sa(kan varit jag..?) att vi faktiskt fortfarande har en teoretisk chans på kvalplats..teoretisk..

Äh, släpper det, ska sova riktigt snart, lääängtar riktigt mycket till min säng nu..

Vill tacka för kommentarerna jag får, fastän jag inte träffat någon av er i verkliga livet, så känns det faktiskt så, och jag tar in varje ord ni skriver!

Tack tack!

*Kramar* 

Ovido - Quiz & Flashcards