Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Att vara stark..?

Av Elvira - 2 oktober 2008 18:07

Jag funderar mycket på just det begreppet just nu, får höra från mina närmaste när jag tjuter å självömkar å på gränsen tappar livgnistan här, att jag är stark?

Tackar, men vad är stark?

Åter igen,stark= att man inte självdör?

Att man kommer igenom svårigheter?

Ja så klart man gör, men hur?

Jag saknar honom, vill ju bara sudda sista dagarnas hårda kantiga ord, men KAN inte det...Nä hör ni, mina läsare här, ha tålamod med mig lite please, svajja kommer det nog göra en tid...å eftersom min blogg är lite min terapi, så lägger jag det här..

Nu blir jag hämtad om 10 minuter, så slutar här!

Kjamisar


 
 
Ingen bild

Helena

2 oktober 2008 22:00

Sänder dig 10000000 styrkekramar....vet inte vad annat jag kan göra....Kram

 
Ingen bild

Hasse

3 oktober 2008 07:15

God morgon! Hoppas iaf att den inte är alltför illa... Närjag ser vad J skriver i sin blogg och det är mycket runt hur bra han mår och kvinnor och alkolhol, så känns det i hjärtat att du kanske ska vara glad över hur allt vart. Han tror jag också mår skit, men skriver istället att han mår hur bra som helst.... Hur mogat är det då? Nä, sörj och tyck synd om dig själv ett tag, men sen... Träffa en underbar man som får dig att känna dig lugn och trygg och som får dig att slippa berg- och dalbanemåendet! Ha en så bra dag och helg som det nu går.... Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

3 oktober 2008 07:47

Helena = tar emot dem med stor tacksamhet!:)
Å så många stora tillbaks så klart..

Hasse = Jo, kanske jag kan se det så åxå när jag läkt lite..?
Hoppas det, vet inte nu vad han skriver heller, tror inte jag skulle orka läsa det faktiskt...
Hur som helst, ha en toppendag du med!
Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards