Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Godmorgon!

Av Elvira - 5 oktober 2008 10:09

Vaknade nyss..efter en faktiskt riktigt god natts sömn.. :)

Åkte aldrig in så att jag hörde P spela å sjunga som jag tänkt, va helt enkelt alldeles för "seg i starten" igår,  men blev hämtad av bästaste vännen lite senare, så va va ute å åt, å så åkte jag med honom in till norrköping.

Va på möte, riktigt bra, å när jag satt där med alla människor kring mig så kände jag verkligen så starkt, hur jag än en gång blir buren igenom kriser å "jobbigheter",men förstår idag bättre än att analysera sönder det, -låter det vara så bara, och känner en jättestor tacksamhet för det..

Va hos finaste Annikla åxå,hon hade bäddat ut sin bäddsoffa i vardagsrummet när vi kom, så vi låg alla tre framför tvn, supermysigt!

Nästan så jag önskar att jag åxå hade en bäddsoffa att bädda ut när det kommer gäster.. hihi

Läste en blogg som jag vet att jag borde gett f-n i, men efter en kvart så kändes det som att , ok, jag behövde verkligen läsa det( antar att det va den biten du läste Hasse), reagera på det(bara lite;))för det släppte ganska plötsligt, och byttes ut mot en stark känsla av att "va det inte viktigare än så här, så får det vara", och tårarna försvann, har inte haft en enda brännande känsla bakom ögonen efter det heller..skumt, men som sagt, är tacksam för insikten å för kraften jag helt tydligt har inom mig ändå..

Nu ska jag dra i gång perculatorn, bre en macka å softa lite, med regnet smattrande mot fönsterrutan..mysfaktor 10 jue..*ler*

Kramis




 
 
Ingen bild

Helena

6 oktober 2008 07:51

Lite tända ljus och mysfaktorn höjs till en 12....lugnande med lite ljus...kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards