Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Lite fundersam inför imorgon...

Av Elvira - 16 oktober 2008 22:26

..å de två "motpartsintervjuerna" jag lovat att ställa upp på..

Minns sist jag gjorde en, å va precis ur slag på kvällen senare..å imorgon har jag bokat i två dessutom..suck, "att lära mig att säga nej" är fortfarande väldigt eftersträvansvärt här..

De här intervjuerna är alltså, som det låter "motpart"-vinkel på..Blivande poliser som vill ha erfarenheter kring poliser å bemötandet i så många situationer så möjligt, bra och dåliga..

I mitt jobb är ju min historia mitt främsta arbetsredskap, så där i har jag inga problem, men just de här intervjuerna blir ju så mycket fokus på jobbiga händelser.. Jag har ju varit med  om ganska rejäla tillslag, där det varit fullständig katastrof från början till slut..

Men jag får se det så här, kan jag ge ett lite mänskligt perspektiv, kan bara ett enda litet frö till omtanke sås, så är väldigt mycket vunnet..

Men jag återkommer om det i morgon..

Den här dagen har varit helt fantastisk, jag är verkligen SÅ STOLT över jobbet vi gör, över mina underbara arbetskamrater, vi uträttar faktiskt små underverk , särskilt när det handlar om "våra" ungdomar..!!!

*ler*

Nu är det sängen som hägrar, sov gott alla!!

Kram

 
 
Ingen bild

Helena

16 oktober 2008 22:51

Jag är stolt över DIG.....Sov gott Vildvira... =)

 
Ingen bild

R

16 oktober 2008 23:00

lycka till o ha en fin o bra dag , tycker du gör ett toppen jobb . kram

 
Ingen bild

Jonas

17 oktober 2008 08:31

Hej!

pluggar till polis. o gjorde en sådan intervju för ett år sen. den är absolut jäkligt nyttig :)

har följt din blogg genom Johnnys...

men det jag eg ville säga var, lär dig säga nejj fö fasiken ;) :) :)

 
Ingen bild

Elvira

17 oktober 2008 09:46

Tack gumman, å hoppas du sov gott, jag gjorde det definitivt..å alldeles för länge:)
Kram

 
Ingen bild

Elvira

17 oktober 2008 09:47

Hihi, det tycker jag åxå att jag gör!
Å du åxå!!
Kram

 
Ingen bild

Elvira

17 oktober 2008 12:50

Ja Jonas, jag ska absolut anstränga mig för att lära mig säga nej, om du lovar att anstränga dig för att bli en bra polis;)*ler*
Jo jag har förstått att de är nyttiga, å faktiskt säkert lika nyttiga för mig som studenterna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards