Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Till undrande..

Av Elvira - 18 oktober 2008 13:20

Alltså, till dig som frågade hur jag mår efter detta med Johnny..

Funderade en stund på att inte svara alls, känns fortfarande som att rota lite i ett inte helt läkt sår..

Jag försöker undvika saker som påminner om honom, läser INTE hans blogg

 även om jag ska ekänna att jag ibland är bra nära att "klick fram den"så hejdar jag mig,bläddrar förbi vissa låtar som kommer i min mp3, fyller min tid med människor å vänner som inte har någon som helst knytnig till honom, som inte träffat honom, å därmed inte frågar å funderar..

Men stundvis saknar jag honom sjukt mycket, andra stunder är jag mer förbannad på honom.. Men jag tror det mesta ligger hos mig själv, att jag har lite svårt att släppa taget, å att jag har svårt att acceptera att han gjorde det så lätt..

Men faktiskt, igår kväll så kände jag plötsligt att mitt riktigt äkta å oberoende välmående kom tillbaks. Att jag för en stund kände mig hel och tillfreds, hoppfull, och hade en massa tankar ideer och planer..

De bra stunderna , är nu både fler, å längre än de dåliga..

Tycker själv det är ett gott tecken, visst?

Life goes on! Så är det..men å andra sidan, hade alla känslor försvunnit med en fingerknäppning så hade det varit bra mycket mer märkligt, jag är ju trots allt en vanlig, livs levande människa!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards