Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Ställde mig på vågen...

Av Elvira - 20 oktober 2008 09:28

..å räknade ut att mitt bmi nu ligger på 25,1..det betyder ju att det bara är mikrolite övervikt kvar!!:D

Nästan alla sluta-knarka-kilon är borta..nåja, 6 kvar till idealvikt, men väldigt många tappade..

Fasen va kul!!

Börjar ju inte jobba förrän kl 13 idag, så jag går fortfarande å slöar i morgonrock, hehe, rätt åt mig!Visst?

Har tid hos beroendeteamet för att göra så mycket som möjligt inför läkartiden klart, alltså, det där som va så billigt(8550:-, som hittat),hmm, som jag behöver för att få ta körkort..

Ska be henne kolla min knöl åxå, hon är ju sjuksyster.. Den oraoar mig faktiskt, vet inte om jag inbillar mig att den växer fort som f-n, eller om den faktiskt gör det, men ett är säkert, den ska egentligen  inte vara där alls..

Vred å vände i natt, funderade ut en massa tänkbara orsaker å förklaringar till den..som gammal hypokondriker har jag ju en massa diagnoser att välja på*skratt*

Nä,kanske inte..men jag återkommer, efter att jag varit där om inte förr..

Ha en toppendag alla!

Kram


 
 
Ingen bild

Helena

20 oktober 2008 11:41

Ja du...dom där sluta knarkakilona kämpar jag med än...hehe...hej då men det är en ständig kamp för att hålla vikten...Som du säger så har man ju en idealvikt....KJAM

 
Ingen bild

Elvira

20 oktober 2008 11:48

Gör du?!! Någon optimist talade om för mig att det tog ett år innan de kilona lossade"av sig självt"
Mohaha!
Knappast troligt...
Kjam kjam gumman!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards