Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Jihoippiiie!!!

Av Elvira - 21 oktober 2008 21:07

..jag fick just en inbjudan att följa med på en föreläsning med Mia Thörnblom på torsdag..2,5 timme..låter långt, inte sant?

Hur som helst tror jag det blir superkul, hon är duktig :D

Blir en väldans lång dag dock..men desto kortare på fredag, så det är lugnt.

Är barnledig i helgen, m en så ledig blir jag ändå inte, för har en heldag bokad med ekonomikurs o styrelsemöte på NBV, på Lördag..


Hehe, å det är nu jag ska va tacksam för att jag inte har långtråkigt antar jag..hihi


Har varit på möte ikväll, säga vad man vill, men jag "lyfter" lite varje gång,

fortsätter det så här så lär det bli problem att "få ner mig" i slutänden;)


Jag är en väldigt illasinnad människa just nu, men jag tänker på Johnny lite här, hans självgoda inställning om att han är så rätt, å jag så fel å misslyckad..

Tss..hur han gnydde om att M.Thörnblom inte besvarade hans mail, osv osv, å det är lite illa av mig, men hoppsan hejsan vad det plötsligt kändes bra då..

Nä, kanske verkar det bittert, å det är ju fult av mig, men ändå, känslan är bara jäbbligt bra, erkänner det(så kanske jag "får villkorligt"*skratt*)

 Kramis

 
 
Ingen bild

Helena

21 oktober 2008 22:32


Att vara bäst...den inställningen kommer man inte långt på ! Det är ju bara så tröttsamt. Kram

 
Ingen bild

Elvira

21 oktober 2008 22:44

Så väldigt sant, tröttsamt är ordet!
kjam kjam

 
Ingen bild

undrande

22 oktober 2008 06:29

hahahahah vet inte vad jag ska säga.. den om johnny var ju klockren!
jag skulle med vilja gå o se mia.. kanske ska börja med att läsa hennes bok kanske.. ;)
kram! nu vet du ju vem jag är..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards