Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Huhuu

Av Elvira - 21 oktober 2008 22:02

Grinar lite halv illa när jag ser mina egna inlägg ibland..hmmm

Kanske verkar jag långsint, ja kanske är jag tom det..

Men just när det gäller människor som försöker "kränka eller sänka" mig, så har jag svårt att släppa taget, jag jobbar på det, men det går tyvärr ganska långsamt..

Men till mitt försvar ska jag ju ändå säga att det ska ganska mycket till, innan jag faktiskt känner mig "kränkt å sänkt", man får nog ligga i ganska bra då..och framför allt stå mig nära..

Nåväl, tror å andra sidan inte att jag är så ensam om att reagera så heller..

..även om inte alla är bimbo nog att skriva det i pannan på sig själv, å kabla ut det över nätet..hehe..Vira i nötskal:)

Puss å kram




 
 
Ingen bild

Hasse

22 oktober 2008 08:43

Jag tycker verkligen inte att du är långsint, utan bara mänsklig... Vilket jag inte tycker att Johnny är precis.
Däremot tycker jag att det känns skönt att du har insett vad (jag skriver inte ens vem) han är och att du mår bättre utan honom. Han är mest patetisk och inte tror jag att han mår så utomordentligt bra som han säger... Så: fortsätt att känns som du gör ett tag till och bli riktigt förbannand så kommer det att ge sig till slut och då tycker du bara synd om honom! Det är du som är VINNAREN!!! Kram och ha en bra onsdag.

 
Ingen bild

Elvira

22 oktober 2008 09:59

Tack snälla Hasse!!:)
Vet du, jag känner redan nu att jag tycker mer synd, än illa om honom..och faktiskt,tiden som går, och kommentarerna jag får här, gör mig mer och mer övertygad..
Stor kram tillbaka, och hoppas du får en fin Onsdag du också!

 
Ingen bild

undrande

22 oktober 2008 17:09

japp! håller med hasse till 100%!!!
där ser du.. fler som reagerar o säger samma sak..
bamse o styrkekramar till dig!!!

 
Ingen bild

Elvira

22 oktober 2008 22:10

ja du, undrande, å vi kan ju knappast ha fel allihop?*ler*
Än en gång, tack tack..känns såååå bra!
Stora kramar tillbaks

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards