Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

det va då självaste fan..

Av Elvira - 22 oktober 2008 23:29

..va jag har svårt att låta bli att kliva i saker då..grrr

Skulle behöva impulskontroll, bara en gnutta, har hört att det finns till salu åxå..

Fniss..nåja, ärade Johnny tycks vara mer styrd av "morr å mutter" än humor nu för tiden..

Så om jag fattade det rätt, ville han ha kommentaren(han publicerade den faktiskt, men så va jag ju TVUNGEN att skicka en till..grrr) här och istället länka till den...be my guest här kommer den, i sin helhet-

"Fniss! Jaså du det vet du, ja det är sant, men faktiskt, det är första gången jag tittat in här sedan..well, över en vecka, så det är tyvärr den enda av dina kommentarer du kan tillskriva mig!
Så det så!
Lycka till imorgon, ja, å lycka till med kärleken också-menar det!"

Så!

Det va väl inte så farligt?!

Kalla mig vad du vill, men är det någon som har grava känslomässiga störningar så är det antagligen inte jag?

Ja visst, jag kände en hel massa för dig, å det sved satananamma att bli så avskuren med en klackspark, förmodligen för att jag aldrig upplevt det,har ju ingen rutin direkt.

Men tro fan inte att jag för den skull ångrar det jag sa, att ha en påtänd människa i min närhet va mer änb jag klarade av, oavsett det är legalt eller ej..

Har hört att man bara kan bli utbränd, om man först brunnit!!

Nåt att tänka på..för vissa att förstå, å för andra att fundera över, men för dig RARING, finns förmodligen inget alternativ annat än att låta det passer, försök inte ens..

Långt inlägg, tillängnatJohnny, inte det första, men förhoppningsvis det sista..

Än en gång, please, ha tålamod, I´m only human on the inside..

Det där med tålamod, va till er som läser, å kommer åter och läser, känner att det börjar bli en lång följetång utan ände..gulp..men det finns ände-ser ljuset i tunneln faktiskt..*blinkar och ler*

(satans taskig ljudkvalite, sorry, men texten är lite träff-sänk)

 
 
Ingen bild

Helena

23 oktober 2008 07:47

Jag kan tycka att du har helt rätt! Samma nivå kan ju vara en fördel med tanke på historien...träffade en man som inte kunde låta bli drickat,jag sa åt honom att jag vill inte ses då!!! Men det sket han i...Då bröt jag!!! Det funkar liksom inte...kjam kjam ;)

 
Ingen bild

Elvira

23 oktober 2008 08:02

Nä, det gör ju inted det..Drog igång för mycket taskigt mående och ideer, höll på att knäcka mig faktiskt..
du, vi ÄR faktiskt superbäst, för det är ändå tuffa beslut..?
Stor kjam!

 
Ingen bild

Helena

23 oktober 2008 12:15

Jepp,inga lätta beslut....VI är STARKA....Kjakjam

 
Ingen bild

s

23 oktober 2008 20:38

jag tycker att du är skitstark som valde att be honom gå!!! bara det ska du ha stående ovationer för!! att han sen är så J***A bitter att han inte kommer framåt i livet.. ja eller att han tar allt så himla lätt hela tiden visar ju bara vem han är.. inte sant.. djävul i fårakläder.. han må vara charmig men fan så falsk han är!!!
ha det gott o bamsekramar till dig!

 
Ingen bild

Elvira

23 oktober 2008 21:48

vet du..att prata med dig idag, kändes som att prata med någon jag kännt i åratal..
Jo , jag vet att det va rätt val, jag VET det, men det finns något hos honom som förtrollar ändå..
Men sån är jag, har alltid varit, att det jag fastnar för är det mest dysfunktionella man kan hitta, Alltid! hehe, snacka om att det är rn tung bit att bära på..suck..jäbbla jag..igen!! Bamsekramar tillbaks

 
Ingen bild

s

24 oktober 2008 07:44

detsamma med dig.. hehehe
trodde det skulle vara skitskumt men det var det ju inte ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards