Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Pulserande energi..

Av Elvira - 29 oktober 2008 19:07

..har jag idag, massor...

Sitter å lyssnar på låtar på Youtube, tänkte lägga in en här, men det funkar ju inte..? Nåja, länka går ju alltid..fiffigt!

http://www.youtube.com/watch?v=yPNVOsZDoKw


Ja, å vad energin beträffar, så är det nog som vanligt, lagom motstånd och inspirerande utmaningar på jobbet, gör att jag går igång istället för som man kan tro, bli trött..

Äh, en sanning med modifikation kanske, blir såklart trött åxå, men i kroppen, inte i själen, å det är stooor skillnad det.

 Å trött i skallen, hehe, när jag kom hem från jobbet idag, slog det mig plötsligt att jag lovat att titta till en katt, vars matte va på kryssning i natt, skulle åkt dit efter Ullared igår, å fatta paniken jag fick, när jag insåg att jag glöömt kissen!!!

Huu

Ringde Anni, som hon heter, samtidigt som jag lubbade däråt med jackan på trekvart, gråten i halsen, å fötterna bara snabbt instoppade i dojjorna, å Alicia hack i häl...En syn vill jag lova!!:D

Hur som helst skrattade hon bara, sa att det inte va nån fara, att han hade dubbla vattenskålar, en massa torrfoder, å ändå "bara" varit ensam sen igår em..men ändå..ett helt dygn!!

Kände, å känner mig RIKTIGT dum kan jag lova..

Börjar bli allt för beroende av kalendern, det som inte står där finns inte..men nu ska jag skriva upp ALLT, å då menar jag verkligen ALLT!!

Skulle åkt till Örebro med ett gäng från jobbet, men valde att stanna hemma med lilla troll, alltså, vi skulle åkt båda, men så bestämde vi att vi skulle vara hemma å umgås bara hon å jag..å här sitter jag å umgås..framför datorn..?

Ehh..nä, jag ska nog resa rumpan från stolen på direkten..

Kram så länge

 
 
Ingen bild

Helena

29 oktober 2008 20:39

Jag kunde se er framför mig hur ni sprang...hehe...ha en trevlig kväll med din trollunge...Kram

 
Ingen bild

Elvira

29 oktober 2008 20:45

tack tack, vi har jättetrevligt..turas om framför datorn riktigt rättvist:D
Men nu får de va nog, ska krama lite på kiddon istället..
Kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards