Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Å ungen lyssnade vidare på sin ...

Av Elvira - 29 oktober 2008 22:57

..smäktande musik..

"..I´ve cheated and I´ve lied , but I never really tried..." Hörs en lite småhes stämma skråla, å texten fastnar rakt i märgen..

Å så tänker jag, att sån har jag nog varit åxå, aldrig VERKLIGEN kämpat för något, alltid släppt det jobbiga å tagit den enklare vägen, kanske låter lustigt ändå, när det kommer från någon som levde i ett totalkaos med en man i tio år, men faktiskt..som det såg ut då, så va det inte någon större kamp, inte i jämförelse mot vad det hade varit, att ärligt se på mig själv, å göra något åt det..Huuua, va djuplodande jag blev nu då...hehe, sorry!

Men faktiskt, ..never really tried..!

Nåja, EN sak gav jag mig fan på, å det va att få hem mitt lilltroll igen, å det gick ju faktiskt bra, antar att det mest berodde på att jag inte såg något annat alternativ, det va inte frågan om "OM, å men å kanske" utan hon skulle helt enkelt bara vara med mig-punkt!

Undrar om det finns någonting man som människa kan totalt misslyckas med, om man bara verkligen 100% försöker..?

Just i denna sekund kommer jag inte på nåt alls...

Nattikramen

 
 
Ingen bild

Helena

30 oktober 2008 09:18

Ha en bra dag! Du bästaste vildvira! I mina ögon är du en vinnare...och vinnare får allt,,,eller hur...Kjam

 
Ingen bild

Elvira

30 oktober 2008 10:22

Ja, så är det, precis så..å du är det precis lika mycket!!
Stor kjam till bästaste dig åxå!!

 
emyjc

emyjc

25 november 2008 20:03

HEJ! Vem har gjort den låten och vad heter den :) love that song, need to know. thanks.
puss emy

http://www.emyjc.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

25 november 2008 20:55

Den heter Numb, av Amanda Jenssen (som enligt min kiddo är bäst i världen)
Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards