Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Elvira - 1 januari 2009 19:53

..Är nu inne på mitt 6-te dygn utan bloss, å vet ni?!

Det börjar lätta, banne mig*glad*

Har varit elak, negativ, odräglig i flera dagar, haft sömnstörningar å ätit kopiöst av allt onyttigt i min väg..men idag när jag vaknade, så kändes det faktiskt som att det här kommer jag att fixa!!

FAAAAN va bra jag är!!!


Har firat nyår i Norrköping, i goda vänners lag!

Roger, min chef..fast det känns underligt att kalla honom chef i såna här tillffällen..nä, igår va han bara Böcke..Ja å så Dennis, plus ett helt knippe söta trollungar, inkl min egen..

Mumsig mat, å trevligt sällskap


Sov kvar där i natt å blev skjutsad hem idag..

Hur som helst alltid skönt att komma hem..skulle ju nästan kunna åka bort varje dag, för att få glädjen att komma hem*ler*


Ser alla bloggar göra resume över året, jag tänker inte göra någopn..inte just nu iallafall..

Har ett kanske larvigt nyårslöfte till mig själv, å det är att jag ska börja använda träningskortet, som för närvarande bara bränner i plånboken..nu ska det snart få börja bränna fläsk åxå...

(ack så orginellt löfte, inte sant?)


Roger har lovat att komma å träna med mig, byns bästa arbetsförmedlare har lovat att hämta upp mig, så att vi kan ta ett lunchpass då å då, å sist men inte minst, Carina, som senast idag sa att NU jä-lar sätter vi igång...

Så det torde vara närmast svårt att komma undan nu..I Hope..hmmm


Men, latmasken är ju som bekant listig faklsk å stark..*Ler*..eller hur va det nu?

Hur som helst, så ska det bli ett snäll-mot-mig-själv år i år!


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards