Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Elvira - 26 januari 2009 09:40

Så, nu har jag haft date med min internetbank en stund..betalat räkningar för ÖVER 10 000 spänn...wohoo va det tog emot att trycka på "godkänna"..

MEN- Jag GJORDE det!!


Så nu kan ungen gnola vidare på sin tvärflöjt, elräkningen som faktiskt måste dubbelkolla..jag menar, jag driver ju liksom inget restaurangkök eller dyl i lägenheten..telefon å bredband..bara mobileländet kvar då, å där har jag inte fått räkningen än..


Det är ett steg i att ta ansvar gissar jag..?


Å faktiskt, så känns det helt ok nu när det är gjort..känner mig tom lite duktig..*ler*


Kramis

Av Elvira - 26 januari 2009 07:57

..hittade en 25 år gammal partyförhöjare..

Öser man på volymen lite, så blir man automatiskt glad ;D


..jambo jambo..


Har en låååång dag på jobbet idag..eller iallafall 10 timmar.

Behövde akuttvätta lite grejjer, å min enda chans att komma åt tvättstugan å få i ett par maskiner innan jobbet , va att väcka grannen som ockuperat den..(Det va alltså min tvätttid)

Å det är såååå hemskt..jag vill verkligen inte vara papiliott tant med brödkavel..fan..

Hehe, inte för att jag har varken papiljotter eller brödkavel, men jag känner mig galet gnällig när jag ringer på dörren 7.15 å de öppnar precis yrvakna..

*gulp*

 Kanske bättre planering, vore nåt att satsa på för min del..hehe..humm


Nåja..lite "jambo jambo" till så blir morgonen en prima fin..


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards