Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Elvira - 9 januari 2009 21:55

Men att se sista paret dansa vals får mig nästan att vilja rusa till kyrkan å gifta mig, så jag får dansa snyggvals!

Synd då att Daniel Da Silva antagligen inte ingår..

Av Elvira - 9 januari 2009 21:41

..är jag kär!

:D

Det tycks vara en sån där bra kväll, med bara fina solsken ju...

Himmel vilka söta folk de har hittat till danseriet..*glad*

Av Elvira - 9 januari 2009 21:35

nu är jag kär i Laila Bagge åxå, för att hon strålar "Glad" så fint!

:)

Av Elvira - 9 januari 2009 21:15

Jag är knallfalltvärsåld!!

På Morgan!

Har ALDRIG sett karln innan, men att kunna bli så äkta glad så man fäller en tår i riks-tv, det är ta mig fan vackert!

Så!

Nu ska jag bums återgå...shit va fint..åhhh*ler*


Å det är nu man kan börja ana att jag inte skojar, när jag skriver att det är riktigt uppåner i humörkurvorna..antar jag..

Kram



Av Elvira - 9 januari 2009 20:08

..är sällan skojjiga saker..eller, det beror så klart på vad de handlar om.

När jag skrivit klart förra inlägget, ställde jag mig framför spegeln, glodde riktigt missnöjt på mig själv, gick å la mig på soffan, å så ringde jag Carina, med en hel lång svada "synd-om-mig"snack, men mitt i , kom jag på mig själv, att det bara är jag som har lösningen på bekymmret.


Om jag nu tycker jag börjar bli tjock, så kan ju bara jag göra nåt åt det..

Enkelt som fasen faktiskt.

Satte på mig gåskorna, å mp3´n i öronen med studsig techno, det rensar faktiskt bort dåligt humör, å så gick jag, i en rask takt, i en timme!

Å nu är jag precis så där skönt nöjd med mig själv igen.. :)

Vira kan, minsann

*nöjd*

Nu är det lets dance..måste kolla:)

Vill åxå kunna dansa..ser sååå kul ut ju..

Ktram

Av Elvira - 9 januari 2009 18:07

Usch!

Trött..proppmätt..å grinig!

Inbillar mig att jag börjar svälla duktigt..törs inte ställa mig på vågen, borde gå ut å gå,iallafall när det är strålande sol, som det va tidigare idag,men vad gör jag?

Jo, åker raka spåret hem efter jobbet..å somnar!

*suck*

Min fredagströtthet, hänger tydligen kvar,å lite underligt är det ju, med tanke på att jag jobbat två dagar den här veckan..knappt jag kan kalla det jobbat alls?

Huhh nä, inget solstrålehumör här inte..

Vill sooooova bara..

Men är fortfarande rökfri, inne på mitt 14-nde dygn nu. Drabbades av ett röksug utan dess like för en stund sen, eller i ärligjhetens namn så jobbade jag nog igång det lite..hehe, för att jag va på grälhumör, himla fiffigt att gräla på sig själv då,men jag rökte inte, å suget släppte ganska snart..


Om en vecka ska det vara över, allt enligt Marit..snälla snälla, låt det vara sant,för just nu är det inte ens nästan skoj att vara rökfri..eller jo, fan, förresten..det är det ju visst.

Hehe, snabba svängar är det här iallafall, skulle väl kanske låta bli att skriva alls då, kan nog verka lätt kluven*ler*

Men det är så här man blir tror jag..ett tag till..å jag står ut, jag väääägrar ge mig, så är det!

Kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards