Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Elvira - 2 januari 2009 14:51

..gjorde jag i natt..å inte lite heller.

Träffade dessutom min biologiska pappa och farfar..farfar såg ut som en blandning av Tom Jones å Elvis, med grå tinningar..(har ju inte sett någon utav dem i verkligheten, men inbillar mig att han nog inte va särskilt lik nån av dem..hehe)


Jag fattar ibland inte varifrån drömmar kommer, men en sak är säker, att ibland, när jag drömt något riktigt udda, som verkligen känns i drömmen, så har det en tendens att följa mig långt in på dagen, efteråt..

Precis en sån dag har jag idag, känns som att jag inte riktigt lyckas vakna..obehagligt..

Va småirriterad på precis allt, å till slut hkändes det som att jag höll på att bygga en jättebomb i huvudet..Ilsken, vresig, hetsig..ja helt enkelt arg.

Å så får jag dessutom riktigt dåligt samvete, för att det går ut över dem jag har nära..å så blir jag arg på det dåliga samvetet..ja, ni ser ju själva..det är inte riktigt alla rätt i det här huvudet..inte alltid iallafall*ler*


Nåja, det kan fortfarande vara ciggen,eller så är det som Thomas sa förut, att vissa dagar bara är så, vissa dagar får man vara överkänslig å ledsen, eller vad det nu än är, det betyder inte alls att man är sämre som människa..eller galen! Nä, det är ok helt enkelt..

Ibland har han verkligen ljusa stunder.

Hur som helst, ska sätta lite fart här, ska straxt , eller om några timmar, åka till >Örebro å kolla på hockey..jag har aldrig sett en match live, så det ska bli riktigt kul faktiskt..:)


Nä, hoppa in i duschen ska jag nu..å fixa något att äta åt oss..

Love E


Ovido - Quiz & Flashcards