Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Elvira - 6 januari 2009 23:20

..eller bara riktigt dryg apunge!?

Morr


Jag har en hörnsoffa, ni vet en sån där ena delen är längra än den andra..

Jag är 1.72cm lång..mitt lilltroll är 1.58cm

Enkel logik säger ju då att det är självklart att jag borde ligga i den långa delen?

Visst?

så är det ju..måste ju vara så..?

Men när jag försöker förklara det för lillan, som i vanliga fall är väldigt försynt, så drar hon i gång en lång svada i en hastighet, värre än en auktionsförrättare-utan andrum-om varför hon platsar bättre i den långa delen..å jag blir alldeles paff, å får inte fram ett ord..så jag gick in hit till datorn istället, å när jag är nästan ute ur rummet hör jag ett illa dolt väsande "hehehe"ljud...

Vad händer här egentligen..?

Något elakt väsen håller på att inta min unges kropp tror jag..

Eller ja..varför i hela friden skriver jag ens ner det här..?

*suck*

Im loosing it..mina vänner, jag börjar bli kockovira på riktigt tror jag..

Förresten..har slutat med nikotinplåstrena åxå nu..jag kan minsann..för att Peter kan..å då måste jag fanimig åxå va duktig..hehe..

Kan va det som spökar kanske?

Nåja, kan ju sätta dit ett nytt imorgon annars..för nu får det bli första alternativet..å sen rökningen på andra plats..hiskeligt bra tänkt, visst?

Kramkram

Av Elvira - 6 januari 2009 19:29

  • Alla har överlevt!!!
  • Ingen har rökt!
  • 2 pers har fått hål i kroppen! ( Roger åxå..men inte i naveln då..hehe)
  • En unge har fått mammans naglar inborrade i handen!

(Det va faktiskt hon som ville hålla handen..*gulp* Det va läskigt...jag ville nästan, men bara nästan, boxa till den lille piercingkillen..)


Av Elvira - 6 januari 2009 12:55

Idag..om ganska prick en timme, ska min stora kicka få hål i magen!

*gulp*

Jag har talat om för henne flera gånger nu att hon kanske kommer svimma, men hon tittar bara undrande på migm å frågar varför hon skulle göra det..

Hmm..sanningen är nog att JAG kommer att svimma..

Å hur hemskt det än blir, så ska jag inte inte inte röka!

Men faktiskt, det börjar kännas ganska ok nu..snuskigt röksugen stundvis, men inte så jättedesperat längre...


Ska torka håret å göra mig klar nu, så jag återkommer med rapport om hur det gick sen..å om kiddon svimmade..eller kanske mamman då*ler*

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards