Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Elvira - 12 januari 2009 17:29

..å heeeelt stendött!!

*suck*

Marit å jag ligger i varsin ände av hörnsoffan, å önskar att vi hade kuddar..*ler*

Kidsen gjorde en massiv invation tidigare idag, å sen va de puts väck.

Nåja, ganska skönt faktiskt, får vara så ibland..så nu är vi 4 i lokalen, ingen trängsel direkt..hehe..å börjar jag då tänka, att jag har lön för detta, så ligger jag ganska skönt i foffan ändå.


Blev alldeles varm nyss, när jag tittade in på Peters blogg, att han, å därmed "vi" fortsätter på den här vägen..*Ler*  Den rökfria vägen <3

Hade nog inte tänkt röka även om jag varit "ensam kvar" men det gör STOOOOR skillnad att ha någon vid sin sida på tokvägen ändå..

Faktiskt så kändes det som att litet röksug jag hade försvann, kvickt som ögat, bara av den vetskapen..


Nä, åter till soffhörnan då..

Kramisar

Av Elvira - 12 januari 2009 00:12

..åter igen har jag samma reaktion. Utslag som kliar, illrödda blossande..å nu tror jag att jag vet vad det kommer ifrån!!!

Morötter!

Kan det ens va möjligt?

Jag åt ju faktiskt morötter sist åxå..

Åt kokta morötter häromdan, utan att reagera,men mycket mindre då såklart.

Å så tål jag visst inte mandlar heller, konstaterade jag för några dagar sen, när jag stod i skafferiet å smaskade.

(Hehe, man skulle nästan kunna tro att jag börjat skåpäta..)


Nåja, har aldrig hört att någon har dött av morötter, å morötter kan jag ju klara mig utan, kan ju vara så att jag bara är lite överkänslig nu,ett tag eller så..


Fniss, fick ett sms av min stora tjej innan, ungar är ganska söta. Hon hade lyckats få in ordet "typ" 4 gånger i två meningar=)

Gullunge!

Blir överlycklig av hennes sms,men det fick mig att tänka på hur jag själv skriver ibland..

Nä, nu är det bedtime, natti å sov gott alla

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards