Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Elvira - 3 januari 2009 18:22

..känner jag mig!

Riktigt, riktigt..

Mina nikotinplåster ger mig groteska utslag, å kliar värre än en miljard bitiga pissmyror

Mina nukotintuggummin är slut, tvärslut-finito!


Så jag försöker övertala mig själv, att allt sitter i psyket.."vill man bara så går det" har jag hört till leda nu..

Spanar lite på Peters blogg..undrar om han röker..för i mitt försnurrade sinne känns det helt ok om jag åxå fuskar isåfall..å tar bara en..

Ja ni ser, knappast sunt klokt redigt tänk..


Försöker komma ihåg alla bra tankar jag hade innan jag la av eller precis när jag fimpade sista ciggen..skrev dem på papper, å nu är pappret helt väck..

Glad att lillan är borta, glad att jag iallafall är själv, med min galenskap..





Ovido - Quiz & Flashcards