Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Elvira - 11 januari 2009 18:08

Lurade mig själv till solstråle humör igen!!=)

Satte på den här, på högsta volym på dunkadunkaapparaten, å så stod jag å dansade å sjöng för full hals, samtidigt som jag diskade OCH stekte raggmunkar!

Hehe..-simultanförmågan i topp!

Märkligt, men musik tycks funka varje gång*glad*
kramisar

Av Elvira - 11 januari 2009 17:30

..är något jag måste träna på!

*suck*

Jäbbla jag..allt eller inget, som alltid!

Så gick jag en promenad då, å då menar jag låååång, alltså många timmar, eller iallafall dryga två!

Å nu gör det fan ont i överallt,å hur hälsosamt är det på en skala?


Är grymt rastlös ändå..

Vill gå på ett möte, prick NU, men det finns inte en möjlighet.

Å mötesgrejjen på nätet funkar visst inte längre..suck,(mycket suckar här)

Så jag skrev å undrade varför, men kom på att det ju har mindre betydelse när man inte kan se ev svar..hehe..slug!

Får väl leta reda på webmaster istället.


Ska försöka laga mat här åt oss, känner mig inte ett dugg inspirerad , inte alls..nä, nu fan är solstrålehumöret putsväck igen.

Det är tusan va det svajjar hörni, blir man verkligen så här av rökstopp eller är det bara jag som är lustig?

*gulp*

Den frågan vet jag knappt om jag vill ha svar på förresten;)


Nåja, ska försöka skärpa mig en smula, å göra nåt vettigt, istället för att tomsvamla här..

Kramisar


Av Elvira - 11 januari 2009 14:49

..är en bra sak att vara har jag förstått!

Roger pratade om Gunde Svan idag, hur målmedveten han är i ALLT han gör.

Alltså, lite taget ur sammanhanget så, men vi snackade om att inte leva på gamla meriter å så..

Hur som helst, så kom jag på, IGEN, att allt hänger på mitt eget beslut..

Jag VILL ju vara rökfri, det är BARA jag som kan göra nåt åt det...

Jag VILL få bort mina sista kilon, å jag VÄGRAR gå upp i vikt för att jag är rökfri, så då är det ju faktiskt bara att bestämma mig, å göra åt det..som vanligt-bara å enbart upp till mig.

Tydligen något jag behöver repetera ofta i dessa dagar, påminna mig om..

Skriver ner det här, så jag inte glömmer det igen då..;)


Ska ut å knata en stund nu..

Love E

Ovido - Quiz & Flashcards