Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Elvira - 8 januari 2009 22:24

..som rökfri!!

CHECK

Fixade den..inte lätt, å inte smärtfritt, men fixade den..Glad att det va en lindrig dag, hela stämningen va liksom nyvaken.

Tog med Marit på en powerwalk mitt på dan, å det funkade faktiskt, att komma ut å gå i rask takt i bitig kyla, man får ju liksom annat att tänka på då.

Sen blev det kanske inte så mycket vettigt uträttat, hade en massa blanketter som skulle beställas å skrivas ut å donas med, men där insåg jag snabbt mina begränsningar..Huhh..inget jäbbla papperspill..har fortfarande inte riktigt det lugnet å den koncentrationen så..


Pratade med min hyresvärd idag..huhh,,lyckades ju spräcka min ekonomi duktigt i december*skäms* ..men jag ringde å kollade om det va ok att jag delade hyran på några inbetalningar, å det va inga som helst problem, för "jag va ju så skötsam å så punktlig "

Vet ni, för mig är det helt ENORMT..en hyresvärd kallar MIG skötsam å punktlig..WoW


Det har aldrig hänt förr kan jag ju säga, snarare tvärt om..å det är i såna här lägen jag inser, att det nog inte bara är omgivningen som blivit snäll å välvillig å bara fiiiin..utan att jag själv faktiskt åxå förändrats.

Å jag tycker om det..mycket!


Är lite flummigt lyckorusig för stunden, vet inte riktigt varför, men är allmännt bara nöjd..å just för stunden inte ett dugg röksugen..inte just precis nu iallafall..men jag har lärt mig, att inte "ropa hej, förrän jag är över ån"


Love

Av Elvira - 8 januari 2009 08:14

*suck*

*pust*

stånk..bök..knorr


Så låter det här, hemma hos mig, idag..

Varför i hela friden, är man alltid så duktig på att ställa om barn, inför skolan..alltså, ställa om tiderna, medan man själv blir snäppet värre?

In i det sista dessutom?

Är precis fäääärdig, så det absolut enda jag får gjort, är tydligen att beklaga mig här, framför datorn..


Har haft en massa underliga drömmar, shit så sjuka saker man drömmer, när man är rökfri..helt makalöst..men tydligen väldigt vanligt, så det ska väl vara så..

Nä, hoppa in i duschen, å sätta lite fart då..

Kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards