Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Elvira - 5 januari 2009 20:11

..ganska skön ändå! *skrattar elakt*

Av Elvira - 5 januari 2009 19:47

..som rökfri, har jag precis utstått, å överlevt-UTAN att tända en cigg!!

Grattis till mig!


Så här va det: Granntjejen som bor under mig, har ihop det med en snubbe, som brukar slå henne..ganska ordentligt åxå, ja ni vet, blod å brutna ben å så..


Hur ssom helst, så hörde jag precis när jag skulle äta här, hur det va ett jäbbla liv nere, så jag klev ut, å gick ner å plingade på, å ut far idioten iallafall..

Det visade sig att de i samförstånd slog sönder lägenheten, eller vad de nu sysslade med, men hon tycktes oskadd, så jag sa bara att jag kommit för att kolla att hon va ok, å då slog det ju slint i skallen på honom..

(Antar att han kände sig träffad)

Å när någon försöker ge sig på mig, fastän jag bara är snäll å fredlig, hmm, å dessutom ganska skör fortfarande, pga rökstopp då, så tar det liksom inte mer än en bråkdels sekund att tända till...


Huuhh..nu har jag ju en massa snällgrannar åxå som alla hoppade ut å kom till undsättning, så jag gick upp igen..å hjärtat dunkade, håret stod nästan rakt upp på skallen tror jag, å jag ville sååååå jävla gärna tända en cigg då..men jag gjorde det inte!


Stort..bautavinst..1-0 till mig=)


Har precis kommit på att "Fishermans friend" är väldigt bra mot röksug!

Jag vet ju hur illa det smakar att röka, om man har en sån i munnen, å så är de så starka, så smaken på något vis dövar suget..lustigt, men det funkar.

Så pratade jag just med min sponsor, å hon sa att borsta tänderna är effektivt åxå.

Brukar ju göra det ett par gånger varje natt, typ varje gång jag vaknar, å det är ofta (man får duktiga sömnstörningar av rökstopp)


Annars så känns det faktiskt bra, mycket bättre än igår, å då va ju gårdagen ändå en bra dag..ser liksom ljuset i tunneln nu! =)

Trägen vinner, har jag hört, å än en gång tycks det stämma..

Ska krama lite på mina trollungar nu..de gillar att kramas nu, när morsan luktar gott *stolt*

Love E


Ovido - Quiz & Flashcards