Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Elvira - 22 januari 2009 22:57

..så en jäbbla massa STOOORA GRATTIS till dig vännen!


Vi pratade ålder idag..om att vissa år känns lite mer, å andra mindre..

Jag ska fylla 35..å det känns inte bra, men 37 skulle nog kännas lite bättre..

*skratt*

Carina fyller 44..å hon tyckte inte alls att 47 skulle kännas bättre..skumt det där med år..siffror bara, men ändå något man hakar upp sig på..


Å ändå är jag helt insnöad på mitt 37..?

För att jag i något horoskop för läääänge sedan läste att mitt liv skulle förändras drastiskt till det bättre då..har haft det i tanken sen dess.


Jag skulle få en hel massa nya bra saker då, karriär, familj bla bla bla..

Men vet ni, jag tror stjärnorna tog fel på några år, för min familj har ju redan drastiskt förändrats, minst sagt, å min karriär..well..den är åxå ganska förändrad..


Nåja, den som lever får se heter det ju..å jag lever så långt jag kan, med öppna ögon numera *ler*


Det blev ändrade planer i sista sekund idag, AU-mötet med ekonomigruppen,blev plötsligt inställt å flyttat, så jag åkte till Norrköping, å kramade lite på mina fina kollegor å vänner där istället..

Känns bra, riktigt bra..


Sitter mest å skriver utan att ha något vettigt att säga, så jag skickar ut lite kramar i cybern, å bäddar ner mig..


Förresten, Glad att du är tillbaks Helena!! Känns riktigt bra det..kjam






Av Elvira - 22 januari 2009 17:49

..har vi fått, tiita va fina vi är!!

http://www.ungakris.com/uzlokfins.htm


Scrolla ner alltså..å jag träääänar på att släppa taget, som vanligt sa jag, ta EN bild, å använd den, jag vill iiiinte se den först.


Hehe, men jag gillade den, såg ju utländsk ut..

-Men Elvira, du ÄR ju utländsk, sa Marit..

 -Eheh..ja..just det ja.. 


Å min jobbisDaniel såg ju tusan inte ett dugg kriminell ut på den här ..

Jäbblar va bra UK Finspång är..å snygga!!


*ler*


Ska iväg å äta nu, så kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards